ספר לכל - רכש מוסדות

אהבותיה של אמה
מספר קטלוגי: 800-431003
תאריך יציאה: 6/2018
מספר עמודים: 364
תיאור:
לאמה קליין, אוצרת אומנות, אם לבן ובת מתבגרים, מלאו חמישים. היא יודעת להתלבש ועדיין יפהפייה אך כבר לא מרגישה כך: בעיניה הגוף החטוב קמל, הזוהר הועם, והערך העצמי התפוגג. שנים של נישואין בהם התשוקה והריגוש העלו אבק, חלומות שנשכחו, בוס מתעמר ומלחמת קיום יום יומית מביאים אותה לנקודת אל חזור.

פגישה מקרית עם גבר אנגלי בשדה התעופה תוביל אותה להרפתקה סוערת. הייתכן שקיבלה הזדמנות שנייה לאהבה ולתשוקה? האם תאהב ותכיר שוב בעצמה וביכולותיה ותמציא עצמה מחדש בחייה האישיים והמקצועיים? או אולי תראה באור חדש את שכבר היה לה.

בעל, אישה וגבר לוקחים אותנו למשולש אהבה סוחף, לוהט ומרתק, בין תל אביב, פריז ולונדון. על בחירות בין המוכר והבטוח ובין החדש והמסעיר, על גילוי עצמי והכוחות הטמונים בנו ושבכל גיל צריך זמן לאושר.

מן הביקורות:

"'אהבותיה של אמה' הוא רומן סוחף שלא מרפה מהקורא לרגע. נשאבתי לתוך סערת הרגשות של הגיבורה מהעמוד הראשון וחיכיתי בנשימה עצורה לגלות לאיזה כיוון תבחר אמה קליין לנתב את חייה ואת חיי אהובי לבה."


שי סנדיק, מתרגם ומו"ל, הוצאת תמיר-סנדיק


על הסופרת-

רוית ליפשיץ ציון היא רומנטיקנית חסרת תקנה, מוזיקאית-פסנתרנית, המכורה לאופרה ולג'אז, חיית רשת חברתית ואוהבת מצלמה. לאחר כמעט עשור כדיילת אוויר באל על, תארים מתקדמים באמנות, מוזיקה ומנהל עסקים בין תל אביב לניו יורק ושבע עשרה שנות ניהול תקשורת שיווקית, פרסום ויחסי ציבור, יצאה לדרך חדשה ומאז היא "הכותבת – מילים בסגנון והשראה", המבטאת בבלוגים שלה את תשוקותיה ואהבותיה בנוגע לכל מה שחדשני בעולם הספרות, האופנה, העיצוב, האמנות והתרבות.

רוית נשואה ואם לתאומים בני שבע עשרה הממשיכים את דרכה האמנותית והמוזיקלית. גרה בגני תקווה אך נותרה תל אביבית בנשמה.

"אהבותיה של אמה" הוא רומן הביכורים שלה.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.