ספר לכל - רכש מוסדות

כריש מול סרדינים
מספר קטלוגי: 800-32061
נושאים: כללי, כלכלה
תאריך יציאה: 6/2011
מספר עמודים: 209
תיאור:

אנשים רבים משתגעים משום שהם לא מבינים איך בודדים הצליחו להגיע לעושר מופלג. מסתבר, שכשזה מגיע להתעשרות, הציבור נסמך על התובנות על פיהן חינכו אותו. חלק מהן ממש לא נכונות. מרבית הציבור לא רואה את הכללים הסמויים שעל פיהם פעלו המעטים שהצליחו לצבור עושר משמעותי. בספר תמצת שטרנליכט את התובנות שלו במהלך מסע של מספר שנים בעולם העתונות הכלכלית, בו פגש מתעשרים ש”עשו זאת” במו ידיהם, וגם כאלה שרק רדפו אחר הזנב של עצמם ללא תוצאה.

הספר: כריש מול סרדינים נכתב בכדי להציע לציבור את הדרך ליישום המסלול להתעשרות. התובנות של שטרנליכט הן כי הדבר הראשון הנדרש הוא הצעד המנטלי, ואחריו יישום בפועל של תוכנית מוסדרת עם הרבה נחישות. הוא מחלק בספר את הציבור הרחב לשתי קבוצות עיקריות. האחת – גדולה וצפופה: הסרדינים, והשנייה קטנה וייחודית: הכרישים.

אודות המחבר

חזי שטרנליכט משמש בתור הפרשן הכלכלי של העתון ישראל היום, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. לפני תפקידו בישראל היום, שימש בתפקיד אנליסט בבית השקעות, יועץ קשרי משקיעים ויחצ”ן שסייע לחברות ציבוריות לגייס כספים בשוק ההון, כתב שוק ההון במוסף עסקים של העתון מעריב, והעורך הראשון אתר החדשות העסקיות ביזפורטל מקבוצת קו מנחה.


מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.