ספר לכל - רכש מוסדות

עכשיו תורי
מספר קטלוגי: 800-1503123
תאריך יציאה: 11/2015
מקור
תיאור:
אני חושבת שמהשנייה הראשונה שראיתי אותו הרגשתי, זה היה כמו אגרוף בבטן ומיד ידעתי שהוא הולך להפוך את עולמי ולגנוב לי את הלב. בהתחלה התעלמתי מהתחושה הזאת, ניסיתי להדחיק אותה אבל זה היה מאבק שנועד לכישלון. זה לא משהו שהוא אמר או עשה, זו ההילה סביבו, שמשדרת כוח, יוקרה וביטחון. הוא נכנס לחיים שלי כרעם ביום בהיר וטלטל אותם. והדבר הכי משוגע הוא שאני חושבת שלעולם לא אוכל שוב לאהוב בעוצמות כאלה.
ידעתי שעולמו שונה, מהיר, גדול, זוהר, אבל בכל זאת נסחפתי ללא שליטה.
תמיד כשהוא קרוב אליי אני מרגישה בטוחה, מוגנת, שהמקום שלי בין זרועותיו החסונות. כשהוא עוזב אני מרגישה ריקנות, כאילו משהו חסר. והכי גרוע בכל המצב הזה הוא שאני לא יודעת ממה אני מפחדת יותר – לאבד אותו או את עצמי."

בספר השני בטרילוגיית גולד, ויליאם גולד וקתרין וילסון מתאחדים מחדש וממשיכים להסתחרר בקרוסלה רגשית שבה עליות ומורדות רבים.
קתרין נקרעת בין הרצון למלא אחר מבוקשו של אהובה, לשמור את דבר אהבתם בסוד, לבין רצונה לשתף את חברותיה ואת כל העולם באהבה הגדולה שבחייה.
דרך מערכת היחסים שלה עם ויליאם, קתרין לומדת להכיר את עצמה ולגלות את כוחה ואת נשיותה.
היא נאלצת להתמודד עם אנשים המנסים להרוס אותה, ועם מכשולים רבים המאיימים למוטט את יסודות אהבתם.

לאן מובילה אותה הדרך?
האם האהבה שלה ושל ויליאם חזקה מספיק?
האם שווה להיאבק עליה?
ומי בסוף ינצח?

"עכשין תורי" הוא ספרה השני של לינדה מזרחי־אמזלג. "תפסתי אותך", ספרה הראשון בטרילוגיית גולד, הפגיש את הקוראים לראשונה עם ויליאם גולד וקתרין וילסון והיה להצלחה גדולה.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.