ספר לכל - רכש מוסדות

אמא אני רוצה את הירח
מספר קטלוגי: 800-1411125
תאריך יציאה: 1/2015
תיאור:
לתמרה מליטה סמסון לקח שנים כדי להבין את ההתנהגויות החריגות של בתה, הפסיכולוגים והפסיכיאטרים לא אבחנו אותה נכון ורק שהייתה בת 10 נתקלה תמרה במקרה בביטוי "אילמות סלקטיבית" באחד מהעיתונים ושאלה את אנשי המקצוע.

רק אז הבינה מה קרה כל הזמן הזה, ואיך היא פספסה שנים של תקשורת איכותית עם בתה.

בנה האמצעי, לוקה ב"PDD-NOS /אספרגר (אוטיזם) בתפקוד גבוה", לצד הברקות והצטיינות היו לו קשיים חברתיות והתקפות אלימות בבית הספר. תמרה הייתה צריכה להגיע לבית הספר מספר פעמים כדי להרגיע את הרוחות וגם בבית, לצד ילד שלישי, בן זקונים שהיה צריך להתמודד גם אם כל זה.

אם תמרה הייתה מקבלת הדרכה והכוונה מוקדם, התנהלות החיים שלה ושל ילדייה הייתה הרבה יותר קלה להם ולסביבה, עכשיו היא רוצה לעורר את המודעות לבעיות האלו שאין אליהן מספיק מומחים ואנשים שמכירים אותה מקרוב. אחרי שבתה סיימה צבא ובנה את בית הספר, היא רוצה להציע את הניסיון של 21 שנות הורות לילדים כאלו להורים אחרים שהיו במצבה, רק הפעם יש מי שייתן הדרכה.


תמרה מליטה סמסון נולדה בקולומביה לאם ניצולת שואה שברחה מאירופה, בגיל 15 עלתה לארץ, בגיל 21 התחתנה והולידה בת ושני בנים. בימים אלו משלימה תואר בפסיכולוגיה ועד לפני כמה ימים עבדה "בבית לחיים" המטפל בילדים על הקשת האוטיסטית. מדריכה משפחות והורים לילדים. מתגוררת עם 3 ילדיה בנהריה.

תמרה מליטה סמסון, "אימא, אני רוצה את הירח", הפקת פראג הוצאה לאור 143 עמ'
קרדיט עיצוב כריכה: לי מימון

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.