ספר לכל - רכש מוסדות

תאי אב
מספר קטלוגי: 800-1409029
תאריך יציאה: 6/2015
תיאור:

"אני רוצה לחזור לחיות חיים רגילים, כמו כל הילדים"
זו הייתה בקשתה של עמית קדוש, כשניצבה מול המצלמות וביקשה מכולנו לבוא לתרום עבורה בדיקת מח עצם במבצע ארצי רחב היקף להצלת חייה.

כמעט שלוש שנים הם נלחמו בכל כוחם במציאות שטפחה בכל פעם על פניהם ולא נכנעו.
הפכו עולמות, חצו אוקיינוס רק כדי להגשים לעמית את החלום לחיות חיים רגילים ובריאים.
יובל קדוש, אביה של עמית, מגולל בפנינו סיפור אנושי, סוחף ומרגש על עמית ומשפחתה,
שברגע אחד נתלשו מחייהם הקודמים וכל מה שהם עשו בחייהם עד לאותו הרגע בו עמית חלתה הפך לנחלת העבר.

תאי אב הוא ספר המאפשר הצצה נדירה לתוך חייו של אב לילדה חולה במחלה קשה, שיוצא עם משפחתו למסע חסר פשרות, טעון במטען עצום של אמונה ואופטימיות בשם האהבה האינסופית שלו לבתו ולמשפחתו. מטען רגש אדיר וכוח רצון עצום להחזיר לביתו את שנות הילדות שנגזלו ממנה. הספר סוחף את הקורא בו למסע ארוך חובק עולמות של אב במטרה להגשים לבתו את חלומה.

בשיאו של המאבק הופך הסיפור מטרגדיה אישית למבצע לאומי. עמית קדוש הופכת לסמל, ומבצע ההתרמה שמנהלים יובל ומשפחתו למציאת מח עצם עבורה מתועד כמבצע ההתרמה הגדול בהיסטוריה בעולם כולו.

זהו ספר מרגש, מטלטל וסוחף, שכתוב ברגש רב וטעון באנרגיות אדירות של אופטימיות ואהבה.

תאי אב מיועד לכל מי שרוצה לקבל השראה ומוטיבציה להגשמת חלומות ולניהול משברים, לכל מי שהתמודד ומתמודד עם משבר, מצוקה או בעיות בריאות, אישיות או משפחתיות, ולכל הורה המוכן לעשות הכול כדי להגן על ילדיו.

יובל קדוש הוא איש עסקים ופעיל חברתי. מרצה מבוקש ומנוסה בנושאי ניהול משברים וביטוח בריאות, ומגייס כספים, פעילים ותרומות עבור עמותת "עזר מציון" והמאגר הלאומי לתורמי מח עצם. הוא נשוי, תושב כפר סבא ואב ל- 3 ילדים.


מחיר: 70.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.