ספר לכל - רכש מוסדות

להכיר במציאות לדעת שלווה
מספר קטלוגי: 800-1212025
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 7/2013
תיאור:
לא קל ולא קשה ללמוד מדיטציה. זה עוזר אם יש מדריך טוב שיציב אותנו על השביל הנכון; בזאת גדולתו של הספר הזה. יונתן הריסון כתב מדריך נפלא שבולט בישירותו, בפשטותו ובחריפותו. הוא מציע הוראות תמציתיות ביותר, לא רק למדיטציה כי אם לדרכים שונות להביט בעצמנו ובעולם. אנחנו והעולם – שתי ישויות הקשורות זו בזו. ההנחיות במדריך דומות למה שמכונה ´הוראות הליבה´ בטקסטים הטיבטיים: הן קצרות, עמוקות ועיקריות; הן מקנות את השיטה אך גם מצביעות על סוגי החוויות והתמורות שיש לראות ולשים לב אליהן לאורך הדרך.
- ד"ר סטיבן פולדר במבוא למהדורה העברית

מדריך זה מציע מבוא בהיר למצב האולטימטיבי ומתווה תרגילים ברורים להכרה במציאות. יונתן זיקק את מהות הגישות הלא-דואליות להשגת רווחה נפשית ולהגשמה מלאה. הניתוח שעושה יונתן לנפש הדואליסטית היוצרת את כל הסבל שלנו מאלף, ואני נהנה מהאופן שבו הוא מכוון אותו שוב ושוב בחזרה לחכמה הפנימית הטבועה בלב כל בן אנוש.
- ד"ר פיטר פנר בפתח דבר לספר

בדרך-כלל מתייחסים להבנת המדיטציה, להכרת טבענו האמיתי או לפחות להכרת הדרך לחקור אותו, כאל משימה קלה לביצוע. המציאות מוכיחה כי אך מעטים זוכים בהכרה זאת באופן יעיל ועמוק, שלא לדבר על הוראת אחרים כיצד עושים זאת. יונתן הריסון עושה זאת בהצלחה רבה. כישרון הניסוח שלו עוזר לקורא למצוא שביל לחקירה-עצמית. בבקיאותו הרבה בתורות המזרח, מצליח יונתן לדייק ולזקק את המסר עבור הקורא, בכל פיסקה מחדש.

אלברט איינשטיין אמר: "אם אינך מסוגל להסביר זאת בפשטות, אינך מבין זאת כהלכה". בספר זה מסביר זאת יונתן בפשטות אך ללא כחל ושרק. הקורא מוזמן להיכנס בדלת הזאת, להתחיל להכיר את המציאות.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.