ספר לכל - רכש מוסדות

ליצור את החיים שאני רוצה
הוצאה: אגם
מספר קטלוגי: 717-100054
תאריך יציאה: 7/2017
תיאור:
מהם החיים שאני רוצה באמת? ואיך אפשר ליצור אותם?
אלה חלק מהשאלות שהיוו את הבסיס לכתיבת הספר.
הספר נכתב במטרה להיות יד מלווה ומכוונת ביצירת חיים בריאים יותר, מאוזנים יותר ומשמעותיים יותר.
השאלות שאנחנו שואלים יוצרות עבורנו את המיקוד בחיים.
“למה זה לא מצליח לי?” לעומת “מה צריך לעשות כדי להצליח יותר?” הן שתי שאלות שונות בתכלית. כל אחת מהן מובילה למסע שונה לחלוטין ולחוויה אחרת. יש שאלות המעצימות קושי, ויש שאלות המובילות אל פתרון והצלחה.
בספר ׳ליצור את החיים שאני רוצה׳ מרוכזות עבורך השאלות הנכונות, המקדמות. השאלות שהמענה שלך עליהן יאפשר לך לחיות בתחושות שמחה, סיפוק, אושר ואיזון.

“התיישבתי לקרוא את הספר של מיכל צפיר עם כוס קפה, פרוסה מהעוגה החביבה עליי והתחושה שאותי כבר אי אפשר ללמד כלום. עשר דקות אחר כך העוגה הייתה בפח, הקפה נשכח, ואני לא יכולתי להפסיק לקרוא. הדבר הייחודי הזה שיש במיכל - הנחישות, התובנות, ובעיקר הכנות שבשיתוף - סחפו גם אותי אל תוך מסע פנימי והתמודדות עם רגשות שרובנו נוטות לא להשאיר להם מקום. אנחנו מדחיקות את התסכול, כועסות על הכעס ונבהלות מהכאב. מיכל מגישה ארגז כלים שיעזור לקחת את המשא הכבד הזה, להצמיח ממנו כנפיים ולהפוך קש לזהב. וזה בכלל לא המשקל העודף על המשקל כאן הפעם, אלא המהות: איך לעשות טוב לאדם שאנחנו נוטות לשכוח כמה הוא חשוב – את” (אורלי וילנאי, עיתונאית - ערוץ 10, ״הארץ״)

“נדיר למצוא ספר שגם מבוסס מדעית וגם מביא את הדברים בצורה נגישה, שמעביר ידע ומעורר השראה.
ספר שמצד אחד קשה להניח מהידיים, ומצד אחר גורם לך לנתר מהכיסא ולרצות להכניס שינוי לחייך.
מיכל צפיר משלבת ביד אמן תיאוריה והלכה למעשה, מחקרים וסיפורים אישיים, ומספקת לקורא מרשמים לחיים בריאים, שמחים, יצירתיים ובעלי משמעות. (ד”ר טל בן שחר - סופר ומרצה בנושאי פסיכולוגיה חיובית ואושר)

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.