ספר לכל - רכש מוסדות

מחיים של הרשאה לחיים של השראה
מספר קטלוגי: 625-1201661
תאריך יציאה: 7/2021
קריאה
תיאור:

מחיים של הרשאה לחיים של השראה הוא ספר שמחבר בגישה מקורית ומבריקה בין עולם התרבות לעולם הרוח וההתפתחות האישית. אלינור סלע מנצלת את יכולותיה יוצאות הדופן כתסריטאית זוכת הקרן לקולנוע, כשחקנית זוכת קרן שרת וכסטנדאפיסטית שפיתחה סטרטאפ של מופע קומי מותאם אישית, כדי להנגיש לקוראים כלים משמעותיים לטרנספורמציה פנימית וחברתית. "השינוי", היא כותבת, "הוא החוזה הבסיסי שיש לשחקן מול העולם. בלי שינוי אין סיפור, ואילו אנחנו בחיים מוצאים את עצמנו לא פעם נאחזים במוכר ומכריזים – זה מי שאני וזה לא עומד להשתנות". אלינור מזמינה את הקורא למפגש מרתק עם עצמו, באותה דרך בה שחקן ניגש לעבודה על הדמות אותה הוא מגלם.

את ספרה החדש מתחילה סלע בפרולוג ומסיימת בהדרן ובאפילוג. הספר כולל 10 פרקים הנוגעים בחיי היום יום של כולנו. כל פרק מורכב משלושה חלקים: החלק התיאורטי, שמתובל בדוגמאות מחיי היום יום ומיצירות בקולנוע, בטלוויזיה, בספרות ובמקורות יהודיים ובודהיסטים, החלק השני - אקסטרים קלוז אפ –  חשיפה של חוויות אישיות של הכותבת כאשה/יוצרת/שחקנית/אמא/בת/בת זוג, והחלק השלישי – חזרה גנרלית, תרגול פרקטי המוקדש לקוראים.

על הספר:

"חדר החזרות הוא המעבדה של החיים" כותב השחקן והבמאי נתן דטנר בגב הספר. "ההליך האינטנסיבי של פירוק חיינו ובניית דמות חדשה הוא תהליך אינטימי אותו מביאה אלינור סלע אל הקורא בפשטות גאונית ומעניקה לו כלים משחקיים לפתרון אתגרים. ספר מרתק שילווה אותנו כל החיים".

"ספרה החדשני של אלינור סלע פותח דלת מסקרנת עבורנו ומאפשר לקורא נקודת מבט חיצונית - כאילו הוא צופה בהצגה של עצמו. כתבה ד"ר לפסיכולוגיה אורית מאנדל ומתמחה בניהול השינוי במרכז הבינתחומי. "בגובה העיניים, בכתיבה אישית ואותנטית מעבירה אותנו הכותבת תהליך למידה ושינוי תוך כדי תנועה".


מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.