ספר לכל - רכש מוסדות

מי אני באמת?
מספר קטלוגי: 625-1201644
נושאים: רוחניות
תאריך יציאה: 9/2021
קריאה
תיאור:

ספרה החדש של אשת העסקים והפילנתרופית, שנכתב ביחד עם נורית אלדר, הינו מסע של שתי נשים לגילוי עצמי באמצעות שיחות מהותיות ופתוחות בשלל נושאים. אז איך אפשר להיות קשובים לעצמנו? מהו כרטיס הביקור שלך? ואיך להרפות מציפיות ושיפוטיות? אלו הן רק חלק מהשאלות שמעלות המחברות ועונות עליהן בצורה ייחודית ומעוררת מחשבה.

אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון ומנחת הסדנאות בתחומי ההתפתחות הרוחנית והאישית, נורית אלדר, משיקות ספר חדש העוסק בשאלה "מי אני באמת?". באמצעות שיחות אישיות ומהותיות ושלל דוגמאות מניסיון חייהן, מעלות השתיים שאלות שפותחות צוהר לתוך עולמן האישי והרוחני ומעלות תובנות בנוגע לתהליך הגילוי העצמי.

"יש בתוכי כל כך הרבה דברים שמרכיבים את המהות שלי, ששום תואר לא ייצג את התמונה המלאה של מי שאני", אומרת שרי אריסון, "בעולם הדיגיטאלי מסתכלים על מישהו ושופטים אותו לפי התקשורת, או המראה, או העשייה... אני בלמידה כל החיים וארבעים שנה בתהליכים פנימיים, והתהליך הזה לא נגמר... אז איך מישהו יכול לומר שהוא מכיר אותי? הוא מכיר את האשליה שהוא רואה".

אריסון, שמובילה את החזון של עשיית טוב ופועלת כבר שנים לקירוב לבבות ולתקשורת חיובית בכל המיזמים אותם היא מובילה מוסיפה:  "הניסיון להגיע לאמת אחת גורם לכך שרוב התקשורת היום היא הורדת ידיים. היא כוחנית. אני אעשה הכל כדי לשכנע אותך ואת תעשי הכל כדי לשכנע אותי. אין באמת הקשבה, אין באמת קבלה. אם אנחנו גוונים שונים או צלילים שונים – לא יכול להיות שנסכים לחלוטין אחד עם השני, אבל אם נקשיב ונכבד ונקבל ונמצא משהו שמחבר ביננו, שתינו נרוויח, לא כי שיכנענו, אלא כי למדנו זווית ראיה שונה. זה סוג התקשורת שאני חושבת שכולנו צריכים לשאוף אליו".

"זהו ספר של צמיחה והתפתחות שכדאי לחזור אליו כל פעם מחדש", מסבירה נורית אלדר, "אני ממש יכולה להרגיש בין עמודיו את התהליך שעברתי. איך השיחות הרבות, השיתופים, ההתייעצויות, גרמו לי להרגיש שיש לי המון מה לתת. במובן מסויים הספר הזה חיבר אותי למי שאני באמת....מבחינתי זהו ספר הדרכה לכולנו, איך להיות יותר שלמים עם מי שאנחנו, להבין מי אנחנו ולהביא את עצמנו לעולם בצורה הכי טובה שאפשר, לא רק לטובתנו, אלא גם לטובת העולם".

"תהליך ההיכרות עם עצמנו לעולם לא נגמר. בכל פעם שנתבונן על דברים, נגלה רבדים חדשים. זה היופי בתהליך", מסכמת אריסון, "אנחנו משנים צורה כל הזמן, מגלים עוד משהו על עצמנו, עוד רובד, עוד זווית. הגילוי הוא אין סופי. אני מאחלת לכם הקוראים לגלות את עצמכם ולהביא את הגירסה הכי מוארת של עצמכם לעולם".

שרי אריסון היא אשת עסקים ופילנתרופית, מובילה בחיבור בין רוח לחומר בתחומים רבים ומגוונים. אריסון הוציאה לאור 8 ספרים שתורגמו לשפות רבות וחלקם הפכו לרבי מכר בישראל ובעולם.

נורית אלדר היא מפתחת השיטות מרחב היכולות וההקשבה לקול הנשמה. מחברת ארבעה ספרים, ביניהם רב המכר "מכתבים מהעולם הבא", מנחת סדנאות וקורסים בתחומי ההתפתחות הרוחנית והאישית.


מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.