ספר לכל - רכש מוסדות

עכשיו תורך! מסע הבת מצווה שלך
מספר קטלוגי: 625-1201630
תאריך יציאה: 11/2021
קריאה
תיאור:

הספר עכשיו תורך! מזמין אותך לבחור את הדרך שלך לחגוג את חגיגת הבת-מצווה.  
אולי תרצי ללכת במסלול שבו טיילה נעמי שמר ביום הבת-מצווה שלה, או לתכנן משחק ריגול בעקבות מסלול חייה של יהודית נסיהו, סוכנת המוסד שהשתתפה במבצע הלכידה של הפושע הנאצי אדולף אייכמן? אולי תרצי לצעוד במסע מים אל ים בעקבות הבאר המתגלגלת של מרים הנביאה? ואולי, אחרי שתקראי כאן על סיפור חייה של גולדה מאיר, יעלה בראשך רעיון לטקס אישי המעמיד במרכז את דמותה המיוחדת?  
בשפה בהירה וקולחת מספרת עליזה לביא את סיפורי חייהן של 71 נשים מעוררות השראה.  
ולצד הסיפורים היא מציעה שפע של טקסים, סיורים ופעילויות. תוכלי לבחור דמות נשית משמעותית מן ההיסטוריה הרחוקה או הקרובה, או דמות אהובה וקרובה אלייך ואל משפחתך, ולבנות סביבה טקס, סיור, טיול או פעילות. 

היכרות עם סיפורי הנשים בספר תבהיר לך כמה גבוה וכמה רחוק אפשר לשאוף, וכמה חשוב והכרחי ללמוד – כי ידע הוא כוח. 71 הנשים המרשימות שמוצגות בספר מזמינות אותך להכיר לא רק את סיפוריהן שלהן, אלא גם את עצמך. בהשראתן תוכלי לזהות את דרכך שלך, לחלום, לתכנן ולממש את הטקס המיוחד והפרטי שמתאים לך.  

"הנשים המתוארות בספר הן חלק מרשימה ארוכה שממנה בחרתי לאחר התלבטויות רבות. בחרתי בהן בזכות מעשיהן, אבל גם בזכות האופן שבו דיברו אל לבי. אני מקווה שידברו גם אל לבך וילהיבו אותך. בהשראתן תוכלי לחזור למסורות עתיקות או ליצור חדשות, לאמץ ממנהגי העדות, לבחור תפילות עתיקות או לשלב יצירה ספרותית ושירה שאת אוהבת, להתמקד בדמות נשית או בתכונות בולטות שלה שנוגעות לחייך, ולמצוא דרך שבה תדבר גם אל אורחייך. עכשיו תורך!"   

ד"ר עליזה לביא היא אשת ציבור, מרצה וסופרת. כיהנה כחברת כנסת ועמדה בראש הוועדה למעמד האישה ולשוויון מגדרי. שימשה מרצה בכירה באוניברסיטת בר אילן, ומהדמויות הבולטות בשיח התרבותי-יהודי. בעבודתה המחקרית ובספריה היא מבקשת להשיב את הידע הנשי-יהודי. ספרה תפילת נשים ממשיך להכות גלים בארץ ובעולם וזכה בפרס National Jewish Book Award. 


מחיר: 112.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.