ספר לכל - רכש מוסדות

תכל&rsquo,ס: איך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך
מספר קטלוגי: 625-1201371
תאריך יציאה: 1/2019
תיאור:
כולנו יודעים הכול. יודעים כל מה שצריך לעשות כדי לרזות, כל מה שצריך לעשות כדי להפסיק לעשן, כל מה שצריך לעשות כדי להתחיל לרוץ, כל מה שצריך לעשות כדי להפסיק לדחות. ואם אנחנו לא יודעים, אז גוגל יודע, ואם לא הוא, אז ויקיפדיה, ואם לא היא, תמיד נוכל לצפות באחת ההרצאות ב-TED. אז איך ייתכן שלמרות שכולנו יודעים הכול, לא כולנו עשירים, מאושרים ומצליחים?
תכל´ס נכתב מתוך ידיעה מוחלטת שכולנו הרבה יותר מוצלחים ממה שאנחנו חושבים, שכולנו יכולים להיות הגרסה הכי טובה שלנו, להטביע חותם בעולם ולחיות את החיים שמגיעים לנו, אבל לשם כך אנחנו צריכים לדעת איך הופכים ידע לדרך חיים.
בסגנון קליל ובאותנטיות מספרת ענת קלו לברון על שיטות, כלים, מחקרים וגישות שעזרו לה להיות הגרסה הכי טובה של עצמה. היא משתפת ברגעי משבר וקושי לצד רגעי אושר והצלחה ומאפשרת לקוראים למצוא את הדרך הנכונה להם וליישם אותה.
בעשר השנים האחרונות עזרה ענת קלו לברון לאלפי אנשים לשנות את חייהם, להפוך משברים לנקודות זינוק ולגלות את גדולתם. היא עשתה זאת באמצעות ספריה קשת בשחור־לבן ואושר — לא מה שחשבתי, תוכניות הרדיו בהגשתה, הופעות בתוכניות טלוויזיה, הרצאות וסדנאות בהנחייתה.

מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.