ספר לכל - רכש מוסדות

מבשלים עם הנכדים אוכל יווני
מספר קטלוגי: 625-1201350
נושאים: ספרי בישול
תאריך יציאה: 9/2017
תיאור:

מבשלים עם הנכדים - אוכל יווני מציע את המטבח כמגרש משחקים ומקום לבילוי זמן איכות יחד עם הילדים. איזו מתנת אהבה טובה יותר יכולים להעניק סבתות וסבים, דודות ודודים, וכמובן ההורים, מאשר ללמד את הילדים לחיות חיים ארוכים ובריאים, באמצעות אוכל טוב ובריא?

הספר מיועד לבישול עם ילדים מגיל שלוש ועד לבנות ובני נוער. תמצאו בו 100 מתכונים פשוטים ומוסברים היטב של אוכל יווני ביתי, מתאים לטעמם של ילדים, מחומרי הגלם המעולים והבריאים שיש לנו כאן. המתכונים מלווים בצילומים מרהיבים שצולמו ביוון, בהרבה טיפים שימושיים, ובכל מתכון מודגש איזה פעולות מתאימות לילדים ואיזה רצוי שיעשו המבוגרים.

מבשלים עם הנכדים- אוכל יווני הוא יצירה משותפת של שתי אימהות וחברות שחולקות תשוקה לבישול ולחינוך: אביטל שטיין, דוקטור למתמטיקה המחזיקה במשרות בכירות בתחום ההשכלה הגבוהה בישראל זה עשרים שנה, שהגתה את הרעיון לספר מתוך זיכרונותיה המאושרים מסופי שבוע קסומים שבילתה בילדותה בבית סבתה וסבה בחיפה; וקתרינה זֶרווּ, שפית ובעלים של מסעדה ותיקה ומצליחה מאוד ביוון, שלמדה מדעי המדינה ומנהל ציבורי, אך בחרה ללכת אחרי האהבה והקימה יחד עם קוסטאס בעלה את המסעדה.

דפדפו בין המתכונים, בחרו עם הילדים את אלה שתרצו להכין יחד, צאו אִתם למסע קניות ואחריו היכנסו למטבח ובשלו יחד. מראה פניהם הגאות כשישבו לאכול את מה שהכינו שווה הכול!


מחיר: 128.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.