ספר לכל - רכש מוסדות

תחושת בטן
מספר קטלוגי: 625-1201180
תאריך יציאה: 5/2016
תרגום
תיאור:

עם יד על הלב:
מתי בפעם האחרונה קראתם ספר שפתח לפניכם עולם חדש?
ומתי הקריאה בספר כזה היתה מרתקת?
תחושת בטן מאת המיקרוביולוגית ג'וליה אֶנדֶרס הוא ספר כזה: ספר שמכניס את קוראיו לעולם אפל וקסום שאורכו מתקרב לעשרה מטרים, שטחו מאתיים עד חמש מאות מטרים רבועים, ובו המוני סיסים וסיסונים, וכמאה טריליון חיידקים, שרובם עוזרים לנו ומקצתם ממלאים את תפקיד המפלצות בסיפור הזה.
בשפה בהירה ומלאת הומור אנדרס מסירה את הלוט מעל מערכת העיכול. היא לוקחת אותנו לסיור מהפה ועד פי הטבעת, מציגה לנו את כל האיברים והאורגניזמים המשתתפים בתהליך העיכול, עוסקת בנושאים כמו מחלות מעיים וכמו השפעת מערכת העיכול על המוח, ובתוך כך פותרת תעלומות גדולות וקטנות הקשורות לעולם הזה: למה אנחנו משתוקקים למשהו מתוק אחרי הארוחה, איך לשבת נכון בשירותים, מה ההבדל בין פרוביוטיקה
ופרה־ביוטיקה, למה האכילה אכן מנחמת, מהי אי־סבילות ללקטוז, למה הבטן שלנו מקרקרת, מה למערכת העיכול שלנו ולדיכאון, האם התוספתן אכן מיותר, כיצד החיידקים עשויים לגרום לנו להשמין, ועוד ועוד...
עם הקדמה מאת ד"ר מארק באר־גבל, מנהל השירותים הנוירוגסטרואנטרולוגיים במרכז הרפואי שיבא, תל השומר
ג'וליה אֶנדֶרס היא מיקרוביולוגית העוסקת במסגרת עבודת הדוקטור שלה במחקר במכון למיקרוביולוגיה בפרנקפורט. בשנת 2012 זכתה המצגת שלה "מעיים" בפרס הראשון בטורניר המדע בפרייבורג ונעשתה ויראלית ביוטיוב. ספרה תחושת בטן נמכר ביותר ממיליון עותקים במולדתה גרמניה ותורגם לשפות רבות.

הקלוּת והרעננות שבה אנדרס מתארת תהליכים כמו מעבר המזון בוושט ואפילו
החזר קיבתי־ושטי עושים את הספר (סליחה, סליחה) נוח לעיכול. "נאשיונל פוסט"
אנדרס מציעה פיסות חוכמה על כל דבר מהתנוחה האידיאלית שבה כדאי להתפנות ועד המדע של זיהוי הצואה... יש בספר כמה תובנות שובות לב... מזון למחשבה. "אינדפנדט"
סנסציה מו"לית. "טיימס"


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.