ספר לכל - רכש מוסדות

הצופן הנוצרי באמנות
מחבר: זיו אפי
מספר קטלוגי: 625-1201133
תאריך יציאה: 11/2015
תיאור:

נושאים הנצרות היא הנושא המתואר ביותר ביצירות האמנות מאז הופעתה על במת ההיסטוריה. יצירות אלה קיימות בכל מקום שבו חיו וחיים מאמינים נוצרים - בכנסיות, במנזרים, במוזיאונים, בכיכרות, ברחובות ובגנים. ההתפעלות מהן חובקת כול, אך הבנתן ומלאכת זיהוי הדמויות והסצנות קשות אף לנוצרים עצמם, ויתרה מכך: לבני דתות אחרות, אשר אינם מכירים את הסיפור הנוצרי על בוריו. ההנאה האסתטית מהן מלווה לעתים בתסכול בשל אי־ההבנה של הסיפור המתואר והקשרו.

ד"ר אפי זיו מנחה את הקורא צעד אחר צעד באופן שיטתי וממצה כיצד להבין את המתואר ביצירה ולזהות את הדמויות המופיעות בה ואת הסיפור שמאחוריהן. מטרתו של ספר זה להיות כלי עזר ראשון במעלה להבנת היצירות ולזיהוי המתואר בהן. אין זה ספר על הדת הנוצרית, כל תכליתו לתת לקורא כלים פשוטים להבנת יצירות האמנות מהיבטי זיהוי הדמויות והבנת הסצנה. הטקסט המובא בספר רלוונטי רק בהקשר של יצירות אמנות. היצירות הרבות המובאות בו מסייעות להבין כל יצירה אחרת שעוסקת בנושא.

לראשונה יוצא לאור בישראל ספר מרהיב ורחב יריעה שבאמצעותו כל חובב אמנות יוכל לפענח יצירות אמנות העוסקות בתנ"ך ובנצרות. מטרתו לאפשר לצופה לזהות את היצירה שלפניו ולהבין אותה.
הצופן הנוצרי באמנות סוקר את התפתחות האמנות הנוצרית, הכוללת כמובן את התנ"ך, תוך כדי הצגת הדמויות החשובות ותיאורן ביצירות האמנות. בשפה קולחת מתאר הספר את האירועים והדמויות מהיבט אחד ויחיד – יצירות האמנות העוסקות בהם. בספר כללים פשוטים אשר על פיהם אפשר ללמוד לזהות את הדמויות ואת הסיפור בכל יצירה העוסקת בנושא. הספר ערוך לפי ובו יותר מ-600 תמונות.


מחיר: 128.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.