ספר לכל - רכש מוסדות

יהלום מן הישימון
מספר קטלוגי: 625-1201101
תאריך יציאה: 2/2015
תיאור:
יהלום מן הישימון הוא סיפור אהבה סוחף ומטלטל בין כאמל לאלמאסה, שניהם יהודים צעירים בבגדד בשנות השלושים של המאה הקודמת. הוא בן למשפחה ממעמד מבוסס, היא בת דלת העם, שמגיעה לביתו כדי לשמש שם כמשרתת. הרומן עוקב אחר האהבה הנרקמת ביניהם, על ניצניה, הבשלתה, תפניותיה ושיאיה. זהו גם סיפור אהבה לעיר בגדד הגדולה והשוקקת, עיר הולדתו של סמי מיכאל. נהר החידקל החוצה אותה ושכונותיה המגוונות משמשים רקע אפקטיבי להתרחשויות האנושיות ברומן אך גם כמוקדי תשוקה בזכות עצמם.

ביהלום מן הישימון - המתכתב עם יצירותיהם של צ'רלס דיקנס וברנרד שואו – שילב מיכאל ביד אמן, באמצעות סיפור אהבה המתרחש על רקע מרחב עירוני קסום, נאדר יופי, מפתה ואלים, בין סיפור חברתי ביקורתי ומכמיר לב, לבין דיוקן של אמן כאיש צעיר, חדור אהבת אדם, מרגש ומעורר השראה, הכתוב ברוח הסיפורת ההומניסטית הגדולה.

יהלום מן הישימון הוא רומן חושני, פרי עטו של מספר מיומן, עתיר ניסיון חיים ותובנות פסיכולוגיות מבריקות. מיכאל מוביל את הקורא בבטחה בסמטאות הנפש האנושית, וכדרכו, משכיל לרתק אותנו ולשמור על מתח למן העמוד הראשון ועד האחרון. זוהי יצירת מופת של סמי מיכאל, הסופר ההומניסט שחולל את המהפכה הפלורליסטית בספרות הישראלית.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.