ספר לכל - רכש מוסדות

מתכונים לאהבה ולרצח
מספר קטלוגי: 625-1201092
תאריך יציאה: 10/2017
תיאור:
"רומן ביכורים שכבש את העולם, שממזג באופן מושלם מתח ומסתורין עם רומנטיקה וכיף."
ורו, איטליה

"מרגיש כמו מותחן להתכרבל איתו, מצחיק ומתוק, אבל בעל קצוות חדים... 'מתכונים לאהבה ורצח' הוא גם תענוג קולינרי ולשוני, עמוס מתכונים ואווירה אפריקאנרית."
הבוקסלר - בחירת העורך

"טאני מריה היא גיבורה מקסימה... אנדרו יצרה גלריית דמויות מענגות... עם קורט היסטוריה של דרום אפריקה וקמצוץ מודעות חברתית, התעלומה הראשונה של טאני מריה היא תערובת נפלאה של רומנטיקה, הומור ותעלומת רצח." קייטי נח גיבסון, מודעות מדף

טאני מריה, גיבורת מתכונים לאהבה ולרצח, היא בת דמותה של מיס מרפל – הגיבורה של אגתה כריסטי - בכמה הבדלים קטנים: טאני חיה בדרום אפריקה היום ולא בלונדון של שנות ה-60, והיא לא סורגת אלא מבשלת (בסוף הספר מופיעה חוברת המתכונים שלה), אבל כמו מיס מרפל היא מצטיינת בפתרון תעלומות רצח.

טאני מריה היא אלמנה שאוהבת לבשל, לאכול ולהאכיל. היא חולקת את אהבתה הקולינרית במדור מתכונים בעיתון המקומי, עד שהעיתון מחליט שקוראיו רעבים יותר לעצות בענייני הלב דווקא. טאני מריה לא מרוצה מהשינוי, אבל מגלה שיש לה כישרון ועניין לעזור לאנשים. אלא שעד מהרה מתברר כי לא כל בעיה אפשר לפתור בקדֵירה, וכי בסביבתה הכפרית מתרחשים מעשים אפלים ומסובכים בהרבה מאיתור המתכון המושלם לעוגת שוקולד...
חמושה באומץ לב, ספר מתכונים ומערוך, טאני מריה מסכנת את חייה כדי להגן על הצדק ועל חייהם של אחרים למורת רוחו של שוטר נאה וגבוה. אט–אט נרקמת בספר זה עלילת מתח גדושת תפניות, שעליה חולשת דמות בלשית החורגת מתבנית הבלש המצוי, ומקסימה ממנו פי כמה.

סאלי אנדרו מתגוררת בבית עשוי לבנֵי בוץ בשמורת טבע בקליין קארו (=אזור צמה קטן) שבדרום אפריקה, עם בן זוגה ונמר חשאי וזהיר. היא אוהבת להסתובב באזורי הפרא של דרום אפריקה. במשך כמה עשורים היתה אקטיביסטית בתחומי החברה והסביבה.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.