ספר לכל - רכש מוסדות

איפה מינה
מספר קטלוגי: 625-1201082
תאריך יציאה: 4/2015
תיאור:
איפה מינה הוא רומן אמיץ ופורץ גבולות על אהבה בלתי שגרתית ונקמה בלתי אפשרית.
מיכאל שטרן, מרצה לתרבות ובעברו מחסל פחדן של המוסד, מתקומם לנוכח מות אמו וכואב את השטיון של אביו, שממשיך לחפש את אשתו ומתאבל עליה שוב ושוב. בצערו ובזעמו מפנה מיכאל את כישוריו לאפיק שפתוח בפניו ומשתלח מעל דפי העיתון במי שהוא תופס כאשמים בהשכחתו ובהכחשתו של המוות — סוכני התרבות המבקשים לשכנע אותנו כי אנו יכולים לחיות לנצח. במאמריו הקטלניים הוא מנסה להציג את הדת והמדע, הספרות והאמנות, הזִקנה והמוות, ואף את האהבה והמין במערומיהם.
נאנק ממכאובי הגיל ונאבק באין אונות הוא מתרוצץ בין אהובותיו לשעבר וילדיו המאבדים בו עניין, לפני שהוא יוצא לבסוף למשימה אחרונה של חיים ומוות - אך משימה זו תעמיד בסכנה את הסיכוי היחיד שלו לאושר.
מישקה בן־דוד מגיש כאן קינה על מות אם שהופכת לקינה על מצבו של האדם. זהו רומן עשיר בתובנות, שמחזיר את האדם לממדיו הטבעיים, וקורא תיגר על סוגות ומוסכמות ספרותיות.
איפה מינה הוא רומן מטלטל הכתוב בתנופה, מתאר אהבה מיוחדת במינה, אישה גדולה מהחיים, סקס חסר עכבות ואת כל שלביו ולבטיו של מִבצע חיסול — מבלי לעשות חשבון לאיש, ובמיוחד לא לגיבורו, הממתין לקורבנו עם סכין כשהוא לובש חיתול מתחת למכנסיו.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.