ספר לכל - רכש מוסדות

זיכרונות גנוזים
מספר קטלוגי: 625-1201023
תאריך יציאה: 12/2015
תיאור:
דארה הורן: היא ד"ר לספרות עברית וספרות יידיש ומלמדת בהווארד. קיבלה פעמים את ה- National ,Jewish Book Awardבשנת 2007 היא נבחרה ע"י גרנטה כאחת הסופרות הצעירות האמריקאיות הטובות ביותר.ספרה השני היה בחירת העורך של הניו יורק טיימס בוק ריוויו, והספר הטוב ביותר של הסן-פרנסיסקו כרוניקל לשנת 2006. ספרה השלישי נבחר לרשימת 25 הספרים הטובים ביותר של העשור ע"י הבוקליסט.היא ילידת 1977 והיא חיה בניו-ג'רזי, עם בעלה וארבעת ילדיה.

על זיכרונות גנוזים (במקור נקרא a gide to the perplexed = מורה נבוכים): גאונת התוכנה ג'וזי אשכנזי המציאה אפליקציה שתשנה את העולם. אפליקציה שמתעדת כל דבר שמשתמשיה עושים. כשהיא מוזמנת למצרים ונעלמת בה, ג'ודית אחותה נשארת חופשייה להשתלט על חיי המשפחה שלה, ובכלל זה על בעלה ובתה. יכולתה של ל ג'וזי לשמר זיכרונות הופכת עתה לאמצעי ההימלטות היחיד שלה.
מאה שנים קודם לכן מגיע למצרים פרופ' סולומון שכטר, שמחפש ארכיון עתיק המסתתר אי-שם בבית כנסת עלום בקהיר. כמו ג'וזי, גם סלומון שכטר רדוף על ידי עבודתו של הרמב"ם, הפילוסוף והרופא הימי-ביניימי, שביקש ליישב בין אמונה ומדע, גורל ורצון חופשי. מה שסולומון מגלה חושף את הכוח ואת הסיכונים הכרוכים בפרי המצאתה של ג'וזי: עולם שבו דבר אינו נשכח.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.