ספר לכל - רכש מוסדות

הורות עכשיו - דיאלוג של שיתוף פעולה
מספר קטלוגי: 625-1200939
נושאים: גידול ילדים
תאריך יציאה: 10/2014
תיאור:
הספר "הורות עכשיו" מציג את "הגישה השיווקית להורות" – גישה שמגדירה באופן חדש את מערכת היחסים בין הורים וילדים, ותעזור להורים להשיג את שיתוף הפעולה של הילדים. אנו חיים בעידן השיווק. השיווק הצליח להגיע כמעט לכל תחום בחיינו (חברה, פוליטיקה, כלכלה, עסקים, בריאות, התחום הבינאישי ועוד) אך נעצר מחוץ לדלת ביתנו. בבית, הורים ממשיכים לצפות שילדים יעשו את מה שמבקשים מהם, מיד, ורצוי עם חיוך. כשזה לא קורה, רגעי כעס, תסכול ובכי הן עניין של שניות.

ד"ר שגיא, שהתחיל בעולם השיווק, ואחר כך התמקצע בתחום הפסיכולוגיה, מכניס לראשונה את השיווק - לעולם ההורות. עולם השיווק הקלאסי מורכב מיצרנים, המייצרים מוצרים (רעיונות), ומעוניינים שלקוחות ייקנו אותם. בהקבלה, עולם ההורות מורכב מהורים (יצרנים), שמייצרים בקשות (רעיונות), ומעוניינים שהילדים (הלקוחות) "ייקנו" אותן. הגיע הזמן שהחשיבה האסטרטגית, שמנחה אותנו בהשגת מטרות ברוב תחומי פועלנו , תנחה אותנו גם בתחום ההורות.

הספר "הורות עכשיו" מציג אסטרטגיות שיווקיות שמניעות צרכנים, ומראה כיצד ליישם אותן בהצלחה בהורות, כדי לעזור להורים להניע ילדים (בגילאי 1-18) לשתף פעולה.

דוגמאות:
המתבגר לא רוצה להכין שיעורים? השתמשו באסטרטגיה מוצר פיתיון ותוכנית נאמנות: סכמו עם הילד, למשל, שכל שבוע שבו למד (או הכין שיעורים) לפחות 60 דקות ליום, יזכה אותו בשיעור נהיגה אחד.

הילד הקטן לא רוצה להתקלח? עשו לאמבטיה מיתוג מחדש: הפכו אותה לריף דולפינים וקראו לילד לבוא לשחות עם דולפינים (השתמשו בדולפינים המיועדים למים).

כאשר ילד מסרב לשתף פעולה עם בקשת ההורה, ד"ר שגיא מציע להורים במקום להסיק מסקנות אומללות על טיב הילד, או על טיב ההורות שלהם - לשווק לילד את הנדרש ממנו, כך שהילד יסיק שכדאי לו לעשות את המבוקש.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.