ספר לכל - רכש מוסדות

הסיפור של אגתה
מספר קטלוגי: 625-1200659
תאריך יציאה: 10/2014
תיאור:
מאטלקית: יורם מלצר

אגתינה הקטנה גדלה בסיציליה, אי קשה עורף של גברים חזקים ונשים חזקות עוד יותר. בין המשפחות המסוכסכות ובצל הקדושים, חיים ומתים, היא לומדת מסבתהּ שיעורים על החיים: על אהבה, תשוקה וסודות; על אילופם של גברים ואחוותן של נשים; על אלוהים וזונות, מילים שאסור להגיד אבל אומרים בכל זאת, וכל מה שצריך כדי שאגתינה תהפוך לאישה "כמו שצריך", כולל, כמובן, רזי תפיחתו הריחנית של הבצק והמתכון העתיק של עוגיות ממתקי השדיים.

בעברית בחרנו לקרוא לספר הסעפור של אגתה, אך במקור באיטלקית הוא נקרא il conto delle minne. Mine הן עוגיות השדיים לכבוד הקדושה אגתה – פטרונית החזה הנשי, וסיפורה מלווה את הספר לכל אורכו. והוא דרכה הפיוטית של ג'וזפינה טורגרוסה לפרק ולבנות מחדש את הסמליות של החזה הנשי, ללא פחד לעסוק גם בסרטן השד.

ג'וזפינה טורגרוסה נולדה בפלרמו ב-1956, והיא גינקולוגית המתמחה בפוריות והיריון את הדוקטורט היא כתבה על well being בשליש האחרון של ההיריון ובשבוע הראשון לחיי הוולד. היא גם חקרה את סרטן השד, ולאורך השנים היא עוסקת בקידום המחקר של המחלה והמלחמה בה: היא הייתה יו"ר האגודה של רומא למלחמה בסרטן השד; חברת הנהלה בקרן השד ע"ש סוזן קומן Susan Komen breast foundation – ארגון עולמי למלחמה בסרטן השד; אחראית למניעת תחלואה בסרטן אברי הרבייה של אסירות; היא חברה בוועדה האיטלקית לשוויון הזדמנויות, בוועדה לשוויון ברפואה ברומא; נשיאה של ארגון הרופאות האיטלקי; דוברת ראשית של ארגון "נשים בוחרות ארגונים שאינם למטרות רווח - women choose - non-profit organization ועוד.

היא אם לשלושה ילדים ומחלקת את חייה בין רומא לסיציליה.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.