ספר לכל - רכש מוסדות

ילדים יפים
מחבר: בוק צרלס
מספר קטלוגי: 625-1200340
תאריך יציאה: 5/2010
מספר עמודים: 431
תיאור:
ערב אחד במוצאי שבת בלאס וגאס יוצא ניואל יואינג בן השתים-עשרה עם חבר ולא חוזר הביתה. אמו לוריין משוטטת בחדרו ומענה את עצמה בזזיכרונות. אביו, לינקולן, מנסה בסערת רוחו לנחם את אשתו בעודו משתוקק למגע אוהב, לקרבה מכל סוג שהוא.

בזמן שבני הזוג יואינג מנסים לפענח מה קרה לבנם, נסיבות היעלמותו מהדהדות בחייהם של זרים לכאורה: מאייר חוברות קומיקס שהגיע העירה לסוף שבוע הולל; אמן צעיר, ביישן וכנראה מופרע; חשפנית המדמיינת רגעים מחייה כסצנות מסרט; אנרכיסטית פגאנית בגיל ההתבגרות; עכבר ביבים מסוכן ותחמן; חבורה של נערים ונערות שברחו מהבית. שלל האנשים האלה הם נוודים עירוניים - כל אחד מהם מסתיר את עברו, מטפח את כאבו, ובחיפוש אחר ישועה טווה לו דרך בשאול ניאוני של סקס, סמים וגלגלי מזל המסתובבים.

צ´רלס בוק נולד בלאס וגאס וחי בניו יורק. זהו ספרו הראשון. ברומן הווירטואוזי הזה - הרפתקה אפלה, מבריקה, מבעבעת וארוטית - מספק צ´רלס בוק הצצה למיקרוקוסמוס של אמריקה המודרנית ולחייהם של צעיריה דרך אודיסיאה של שברון לב וגאולה.

"במילה אחת, בראבו!!! קולו של צ´רלס בוק מצייר נוף זוהר וברוטלי של לאס וגאס מאחורי הקלעים ושל דמויות הנאחזות באשליות על מנת לשרוד".
ניו יורק טיימס

"ילדים יפים נע בטלטלה מעליבות ליופי, מהביתי אל האפי, והכול עם לב תובעני עצום."
ג´ונתן ספרן פויר

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.