ספר לכל - רכש מוסדות

ג&rsquo,יהאד בין הלכה למעשה
מספר קטלוגי: 625-1200169
נושאים: כללי, איסלם
תאריך יציאה: 5/2009
מספר עמודים: 367
תיאור:
בארצות המערב, ובכללן ישראל, מעטה המודעות למשמעותו האמיתית של המושג ג´האד, וממילא גם לרצינות האיום הגלום בו. קריאת התיגר שמפנה מחנה מאמיני האסלאם כלפי מחנה הנצרות (ה"מערב") וכלפי מדינת ישראל הממוקמת בצדו, נתפסת לעתים כביטוי לסטייה מעיקרי דת האסלאם, ולא כמרכיב מהותי בדת האסלאמית.

במוקד ספר זה, ג´האד - בין הלכה למעשה, מוצג המושג "ג´האד"(קריאת קרב למלחמת הקודש) כפי שהונח בפני המאמין בתחילת ימי האסלאם וכפי שהתפתח בשנים שחלפו מאז. זהו מעקב אחר המשמעות המשתנה של הג´האד, וגם אחר המרכיבים הקבועים שלו.

מלחמת הקודש בשליחות האל, שמטרתה אכיפת האסלאם על כל מי שאינם מוסלמים, אמורה להתנהל עד להתמסרות האנושות כולה לאמונה האחת. הקרב ייתם רק כשכל בני האדם יחיו על פי עיקרי האסלאם, כשהנותרים שאינם-מאמינים יקבלו עליהם חסות של משטר אסלאמי שבצדו השפלה, וכל האחרים יומתו בחרב.

בספר ג´האד - בין הלכה למעשה מביאים המחברים מבחר רבגוני של ציטוטים מתוך הטקסטים הקלאסיים של האסלאם, פסיקות של חכמי דת מוסלמים לדורותיהם, דברי פרשנות של היסטוריונים ותיאולוגים וכן אמרות של מדינאים ומקורות עיתונאיים בני דורנו. כל אלה מלמדים איך נתפס הג´האד בקהילה המוסלמית עצמה, ללא תיווך וללא עדשה מרככת. מסקנות הכותבים מתבררות כמעט מאליהן.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.