ספר לכל - רכש מוסדות

האם שימפנזים חושבים על פרישה
מספר קטלוגי: 625-1200142
תאריך יציאה: 8/2007
מספר עמודים: 279
תיאור:
האם שימפנזים חושבים על פרישה? להצליח כנגד חוקי הטבע. המפגש המרתק בין פסיכולוגיה, אבולוציה ועסקים. מאת יעקב בורק (בהוצאת כנרת זמורה-ביתן).

למי יש סיכוי טוב יותר להיות יזם מוצלח? האם נשים הן משקיעות טובות יותר מגברים? האם משתלם לתת אמון? מדוע בנים בכורים אינם אוהבים להסתכן? האם מיליונרים הם קודם קמצנים ואחר כך מיליונרים או להיפך? מה הקשר בין גובה החצאית שנשים לובשות וביצועי שוק המניות?

האם שימפנזים חושבים על פרישה מציע לשאלות מסקרנות אלה ורבות כמותן תשובות מקוריות ומעוררות מחשבה. בכתיבה שנונה ומאירת עיניים ובשפה קולחת ונגישה, מסביר יעקב בורק מדוע אנו מתקשים לקבל החלטות הגיוניות בעסקים ובחיי היומיום. הספר מבהיר מושגים כמו צירופי מקרים, מזל וכישרון, מקומו של היחיד אל מול הקבוצה וגורלנו האבולוציוני. באמצעות דוגמאות מרתקות מתחומים מגוונים, בהם אמנות, היסטוריה, מדע, ספרות וספורט, יעקב בורק מפתיע אותנו בכל עמוד ועמוד ומפענח את הקושי המוכר לכולנו לנטוש את התור המתנהל בעצלתיים לטובת התור הסמוך, את הכוחות הנסתרים מאחורי הנטייה לאגור חפצים גם אם אין בהם שימוש ומסביר מדוע אנו הולכים שבי אחרי סיפורים במקום עובדות ועובדים לילות כימים כדי להשיג חופש בחירה, אך סובלים כאשר אפשרויות הבחירה העומדות מולנו רבות מדי. הפרק העוסק בקשר הרופף שבין עושר לאושר הוא בבחינת קריאת חובה לכל מי שחש שנדרשת לו תוספת איזון בחייו יותר מאשר תוספת שכר



מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.