ספר לכל - רכש מוסדות

הצרה עם האיסלאם
מספר קטלוגי: 625-1200068
נושאים: כללי, איסלם
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

" אין זה אומר שאני מסרבת להיות מוסלמית," היא כותבת. "זה אומר פשוט, שאני מסרבת להתגייס לצבא הרובוטים הפועלים בשמו של אללה." הרובוטים האלה, טוענת אירשאד מנג´י, כוללים גם מוסלמים המכונים במערב "מתונים". במונחים בוטים, מעוררי מחלוקת, היא חופשת לעין כול את אבני המסד הבעייתיות של האיסלאם ואת התורות והאמונות הנוהגות בו: ההסתגרות השבטית, השנאה העמוקה להיהודים והקבלה ללא כל ביקורת את הקוראן כדברו המוחלט, העליון של האל.
במכתב גלוי זה למוסלמים וללא-מוסלמים כאחד, מנג´י מציגה שאלות נוקבות לגבי הזרם המרכזי באיסלם "מדוע מוחזקים כולנו כבני ערובה למה שמתחולל בין הפלסטינים והישראלים? מי הם הקולוניזטורים האמיתיים של המוסלמים - אמריקה או הערבים? מדוע אנו משחיתים לריק את הכשרונות של נשים, שהן מחצית מפרי כפיו של האל?" מנג´י מציעה חזון מעשי להנהגת רפורמציה באיסלאם שתעצים את הנשים, תחזיר כבוד למיעוטים דתיים, ותיצור תחרות של רעיונות. חזונה משיב לחיים את מסורת המחשבה החופשית שאבדה לאיסלאם.
הצרה של האיסלאם הוא קורא לעתיד נטול אלימות איסלמית.
אירשאד מנג´י היא שדרית, סופרת, מרצה ויזמית תקשורת, ילידת מזרח אפריקה שגדלה בחוף המערבי של קנדה. היא הפיקה ושימשה מארחת בתוכנית הטלוויזיה "קווירטלוויז´ן" שזכתה בפרס ג´מיני, והיום משמשת מארחת בתוכנית "רעיונות גדולים" של רשת TVO ונשיאה של VERB TV – ערוץ טלוויזיה שקהל היעד שלו הם הנעורים, אזרחי העולם.
237 עמודים.

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.