ספר לכל - רכש מוסדות

ספר המלח
מספר קטלוגי: 625-1200045
תאריך יציאה: 4/2007
תיאור:
"הוא הגיע אלינו דרך מודעה בעיתון שפירסמתי ברוב ייאושי. היא נפתחה בנוסח מפתה מיוחד לאותם ימים: "שתי גברות אמריקאיות חפצות לשכור לעבודה..." שורות אלה מתוך "ספר הבישול של אליס ב`טוקלס` הן ההשראה לכתיבתו של ספר זה.
פריז, 1934. לאחר חמש שנים שבהן שימש טבח בדירה המפורסמת ברו דה פלר 27 מתלווה בין, השף הווייטנאמי, לגבירותיו – גרטרוד סטיין ואליס ב` טוקלס- אל תחנת הרכבת בדרכן חזרה לאמריקה. אך יעדו שלו אינו ברור: האם ייסע עם המדאמיות שלו, יישאר בפריז או יחזור למולדתו, וייטנאם,שאותה עזב בבושת פנים? החלטתו משיבה אותו לימי נעוריו במושבה הצרפתית וייטנאם, לשנותיו כנער סיפון בים ולתקופה שבה התקין סעודות ערבות לנכבדי "הדור האבוד".
בין לא רק שולט בתכולת המזווה בביתן של המדאמיות: הוא מכיר את שגרת יומן ואת חייהן האישיים, את תכסיסיהן ואת מעשי השטות שלהן.
במבט חודר ומריר הוא סוקר את סטיין ואת טוקלס המבוצרות במשפחתיות נוגה. אך האם תיאורו ראוי לאמון? שכן בין הוא נשמה תועה, אורח לילי קבוע בעולם הדמדומים הפריזאי, זר וגולה, מפליג במחשבות ובזיכרונות, וקרוב לוודאי גם בשקרים, בחיפושיו אחר האהבה החומקת ממנו, קודם בקרב בני משפחתו ואחר כך אצל הגברים שהוא פוגש במסעותיו הארוכים, ולרוב גם המסוכנים.


מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.