ספר לכל - רכש מוסדות

לעמוד או ליפול
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-1002362
תאריך יציאה: 8/2018
מספר עמודים: 549
תיאור:
שבעה סיפורים הקשורים לעולמה של נוכרייה מאת דיאנה גבלדון
ומצטלבים עם הספרים הגדולים בסִדרה ועם דמויותיהם.
כמנהג הצבא מתחיל כשלורד ג'ון גריי חוטף הלם חשמלי מצלופח חשמלי ומסתיים בקרב בקוויבק; הרווח שביניהן מספר על סוחר יינות צעיר ואלמן המלווה נזירה חניכה־לעתיד למנזר בפריז; במגפת הזומבים לורד ג'ון הופך באופן לא צפוי למושלה הצבאי של ג'מייקה לאחר שהמושל המקורי נאכל לכאורה על ידי עכברוש ענקי; עלה נידף ברוח ליל כל הקדושים מספר את סיפורם המרגש של הוריו של רוג'ר מקנזי במלחמת העולם השנייה; בבתולים, ג'יימי פרייזר בן ה־19 ואיאן מוריי בן ה־22 הופכים לשכירי חרב בצרפת, על אף שטרם שכבו עם נערה או הרגו אדם. אבל הם מנסים...; ירקרק חמקמק מספר את סיפורם של הַאל, אחיו הבכור של לורד ג'ון, ונערה בת 17 הסוחרת בספרים נדירים לצד עיסוק צדדי של זיופים, סחיטות וגניבות. ולבסוף, בנצורים לורד ג'ון מגלה שאִמו בהוואנה, ושהצי הבריטי בדרכו להטיל מצור על העיר.
דיאנה גבלדון, בעלת תואר שני בביולוגיה ימית ותואר דוקטור באקולוגיה, לימדה שתים־עשרה שנים באוניברסיטה לפני שפנתה לכתיבת סיפורת במשרה מלאה. היא חיה בסקוטסדייל, אריזונה, עם בעלה, שלושת ילדיהם ובעלי חיים רבים. עד כה נמכרו בעולם 26 מיליון עותקים! של ספריה. הסדרה נוכרייה עוּבּדה לסדרת טלוויזיה מצליחה.
"גבלדון במיטבה... היא שוזרת יחד את חיי דמויותיה, מחברת קווי עלילה וחושפת הצצות מפתות לתוך עולמה הגדול יותר של הסדרה נוכרייה, שאי־אפשר לשבוע ממנה." היסטוריקל נובלז רוויו

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.