ספר לכל - רכש מוסדות

זמן יחד - סיפורים והצעות לפעילות משפחתית מהנה ומעש
מספר קטלוגי: 42-1000759
תאריך יציאה: 1/2010
תיאור:
"ביום שבת ירד גשם והיו המון ברקים ורעמים, אביתר שכב במיטה וניסה לתקן את הרובוט הקטן... אמא ציירה על בד גדול, אבא הכין את מרק הירקות המיוחד שלו, רק אני לא ידעתי מה לעשות... אין לי מה לעשות ואין לי עם מי להיות, חבל שיורד גשם וחבל שיום שבת..."

הספר זמן יחד, מציע סיפורים והפעלות לכל המשפחה. ישנן הפעלות המתאימות לקיץ ואחרות המתאימות לחורף, כמה מהן מיועדות לכל בני המשפחה וכמה מהן מיועדות לילדים ונדרשת בהן השגחת מבוגר, חלקן בבית וחלקן בחוץ אבל כולן אינן דורשות ידע מקדים או ציוד יקר.
פנו לכם זמן, בחרו יחד סיפור והפעלה וצאו להרפתקה משפחתית מגסשת ומשחררת, הרפתקה היוצרת חיבור חזק יותר וגילוי מחודש בין בני המשפחה.

נוה ויערה כהן הם זוג אוהב והורים של אליה ויהב.
נוה מטפל ברפואה סינית ובעברו גנן בגן ילדים.
יערה, אמא ומנחת קבוצות הורים וילדים, עובדת במרכז ליווי ותמיכה להורים.

100 שיעורים על החיים מדריך אותנו כיצד לנצל הזדמנויות ולעמוד באומץ מול קשיים. אלון גל צועד איתנו במסלול המורכב אל העֲצמה אישית, שבמהלכו אנו לומדים להכיר ביתרונותינו ולהשלים עם מי שאנחנו מתוך אהבה וקבלה עצמית. כמי שאימן אלפי אנשים הוא בטוח שבכל אחד מאיתנו מצויים כוחות הנפש להשפיע, להעז ולחוות סיפוק.


100 שיעורים על החיים מלווה בסיפורים אישיים במגוון תחומים, מזוגיות והורות ועד יחסינו עם שכנינו וחברינו לעבודה. כולנו יכולים למצוא בו שיעורים שיאירו את עינינו ואולי יסייעו לנו לשפר את חיינו ולו במעט.אלון גל לא מציע נוסחאות פשוטות להצלחה, אבל יודע שאם נתמודד, נתאמץ וננסה שוב ושוב, אין סיכוי שלא נעמוד במשימות שהצבנו לעצמנו.



אלון גל הוא מנחה סדרות הטלוויזיה המצליחות "אלופים של החיים" ו"משפחה חורגת", המשודרות בערוץ 2. מבכירי המאמנים בישראל, מנכ"ל חברת תות תקשורת ותוצאות בע"מ ויושב ראש עמותת "הכל אפשרי", המלווה קבוצות חלשות באוכלוסייה. מחבר הספרים 30 יום עם אלון גל וסודותיהםשל המצוינים.



רוסו לא הבין את המושג "חינוך" כלימוד בבית ספר על פי תכנית לימודים מוכתבת מראש, אלא ראה בחינוך מסע של תיקון האדם והעולם. "הכול יוצא טוב מתחת ידיו של בורא עולם, הכול מתנוון בין ידיו של האדם" – כך הוא מכריז בפתח ספרו. באמצעות חינוכו יוכל האדם לעצור את תהליך ניוונו, לחזור לטבעו האמיתי, לבטא את עצמיותו האותנטית, ובסופו של דבר לכונן חברה חדשה, שתשרור בה הרמוניה מושלמת בין הפרט לבין הכלל, בין "האדם" לבין "האזרח".



רוסו מציג את תפיסתו ביצירה רחבת יריעה, מעין רומן חניכה של ילד מעת לידתו ועד לנישואיו, כשהוא מלוּוה במחנכו בכל יום מחייו, עד לפרידתם הגורלית בסוף הספר. כתיבתו הרגשית של רוסו, הממד הרומנטי השזור בספרו, החשיפה האישית המובהקת של המחבר – כל אלה יוצרים הגות פילוסופית יוצאת דופן בתכניה ובסגנונה, הגות הסוחפת ומטלטלת את הקוראים וגורמת להם לחשוב מחדש על מהות התרבות האנושית ותכליותיה.



יצירת המופת של רוסו מוגשת במהדורה מדעית מוערת ומלווה במאמר מאת ד"ר עמוס הופמן המתאר את הנסיבות ההיסטוריות של פרסום אמיל, מנתח את היצירה בהקשר של מחשבת החינוך בתקופת הנאורות ובוחן את משמעויותיה בעידן המודרני

דביר אינו מצליח להבין מה קרה לארז המוצלח, הבטוח בעצמו, מה נשבר בו ומדוע התכנס בשתיקה זועפת. בעקבות המפגש המחודש עולים באוב רגעים כמוסים מילדותם המשותפת בקיבוץ, כאבי לב שמעולם לא נרפאו ואהבה ישנה אחת שטעמה מתוק ומריר. אט־אט מתבהרת הזיקה בין ילדותו של דביר לבגרותו: הכמיהה שחש בילדותו למקום פרטי, נסתר, משתקפת כתמונת ראי בחרדותיה של דנה, בתו המתבגרת, החוששת להישאר לבד ולו לרגע; החמצה עצובה של רומן נעורים מהדהדת ביחסיו המורכבים עם אַן, אשתו לשעבר; וזכר הצריף הישן שבנו הוא ואֶרז, קורץ מהעבר כהבטחה לרגע אחד של מנוחת נפש אמיתית.


בבנים חוזרים, רומן הביכורים הרגיש והטעון של יריב דוֹמני, נמוגים המעברים הלשוניים המקובלים המבחינים בין מה שמתרחש בנפשו של אדם ובין ומה שמתרחש סביבו. דרך הסיפֵּר הווירטואוזית מייצגת את החיפוש הפנימי של הגיבור אחר קול פנימי מהותי, צלול ומזוקק.



יריב דוֹמני , יליד 1964, נולד וגדל בקיבוץ שער העמקים. למד מוזיקה בבוסטון, מתגורר ביוקנעם, נשוי ואב לשלושה. מורה למוזיקה, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי. סיפור פרי עטו זכה בהמלצת חבר השופטים בתחרות הסיפור הקצר של "הארץ" בשנת 2009

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.