ספר לכל - רכש מוסדות

החיים כמשחק שחמט
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-1000524
נושאים: כללי, שחמט
תאריך יציאה: 2/2008
תיאור:
בשנים האחרונות הפך גארי קספרוב לאחד ממתנגדיו העזים של ולדימיר פוטין, הצאר המודרני של רוסיה. בשל פרסומו הרב, כשחקן השחמט הגדול בכל הזמנים, קולו נשמע במערב ומייצג את האופוזיציה המוחלשת במולדתו. אין ספק שספרו, "החיים כמשחק שחמט", שיצא בשנת 2005, הוא עוד שלב במשחק האסטרטגי המסעיר שמתנהל בין קספרוב לפוטין. התשובה לשאלה מי יהיה זה שיכריז "מט" על יריבו עדיין לא ברורה.

אבל את ספרו של קספרוב אפשר לקרוא גם כמדריך להצלחה עסקית, סוג של ספר קואוצ'ינג לניהול החלטות חכמות במשחק השחמט של החיים. "מה הופך את משחק השחמט למעבדה אידיאלית לתהליך קבלת החלטות?", כותב קספרוב בהקדמה. "שחמט ברמה גבוהה באמת תובע זרם בלתי פוסק של החלטות שקולות ומדויקות בזמן אמת תחת לחץ של היריב". רזי האסטרטגיה שרכש קספרוב מיושמים בהמשך הספר, בחלוקה ל-15 פרקים המתארים מהלכים וכלים שימושיים בדרך להצלחה: זיהוי משבר, אינטואיציה, יתרון תוקף ועוד.

לבד מיכולותיו במשחק השחמט, קספרוב הוא דובר מוכשר, ודאי אחד הקואצ'רים הגדולים של זמננו. הוא מתנסח כהלכה, משלב סיפורים מרתקים מתולדות חייו הסוערים, מוסיף לא מעט הומור ויודע איך להוביל את דבריו אל המטרה - ניצחון.

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.