ספר לכל - רכש מוסדות

תחת שמש טוסקנה
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-1000333
תאריך יציאה: 5/2010
תיאור:
פרנסס מאייס , משוררת ועיתונאית נודעת, אשפית בישול לאניני טעם, פותחת בפנינו שער לעולם חדש ומופלא כאשר היא רוכשת ומשקמת בית עתיק ונטוש בחבל טוסקנה הנודע ביופיו הנדיר. בשפה חושנית ומסעירה היא מובילה אותנו וחושפת בפנינו טפח אחר טפח, בקצב שבו גילתה בעצמה את היופי ואת הפשטות של החיים באיטליה בספר שכולו יופי. תוך כדי המסע אנו זוכים במרשמים נפלאים של המטבח הטוסקני. מאייס כותבת על הטעמים ועל המנעמים של חבל ארץ זה בצורה מעוררת תיאבון ותשוקה. מאייס מצליחה להדביק אותנו ב"שגעון טוסקנה" ומשתפת אותנו בחוויה שהיא חגיגה לכל החושים.
הספר זכה להצלחה מסחררת בארצות הברית, הוענק לו פרס "ספר השנה של הניו יורק טיימס" והוא כיכב במקום הראשון ברשימת רבי המכר זמן רב, בזכות יכולתו להעניק לנו, הקוראים, את התחושה שגם לנו יש בית בטוסקנה.
"ספר יפהפה, מלמד, מחיה את טוסקנה על שלל צבעיה, ריחותיה ואנשיה, ומותיר את הקורא עם הלשון בחוץ, משווע להיות שם"
שולמית גלבוע, רבי מכר, ידיעות אחרונות
"זוהי חגיגה מתמשכת של חדוות החיים האיטלקית... מפתה ומלא חיים... ספר שטוב שיהיה ליד המיטה כדי להפליג איתו בימי החורף אל עולם קסום"
ניו יורק טיימס
"סיפור אישי זה כתוב נפלא על מעבר לבית באיטליה, על האהבה לבית וכמובן על תענוגות האוכל האיטלקי. זוהי מתנה נפלאה ליקרים לך, אך הספר כה מענג שמומלץ לקראו לפני שאורזים אותו באריזת מתנה."
יו.אס.איי טודיי

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.