ספר לכל - רכש מוסדות

אני אתגבר
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-30016
נושאים: ספרות ילדים
תאריך יציאה: 3/2009
תיאור:
השהות בבית החולים היא מסע המעורר לעתים חששות ופחדים, אך כאשר יוצאים אליו תמיד יש לחפש נקודות אור ודרכים מיוחדות כדי להתגבר ולהבריא.

ספר זה נועד להיות חבר קרוב שילווה ילדים הנזקקים לאשפוז בבית חולים, החל בהכנות לאשפוז, שבמהלכן יש להחליט אילו צעצועים או חפצים ניתן לקחת לבית החולים כדי שיעסיקו את הילד גם כאשר הוא נשאר לעתים לבדו, ללא הורה או קרוב משפחה, ועד לשחרור מבית החולים והשיבה הביתה.

הספר יוכל לשמש כיומן וכחבר לילד המאושפז והוא יעודד, ילווה ויעזור לו להתחזק כדי להתמודד עם מחלתו. באמצעות הספר יוכל הילד לשמר חוויות שיחווה במהלך מסעו להחלמה.
הוא יוכל לבטא בכתב את רגשותיו ומחשבותיו, וכן לאסוף בו תמונות, מכתבים ומזכרות שיקבל במהלך האשפוז מקרובים וחברים. ברגעים קשים עשוי הספר להעסיק כמפלט רגוע ונעים.

עיבוד חווית האשפוז ביומן תעניק לילד הזדמנות להיות שותף פעיל בדרך להחלמה, ולבסוף הוא עשוי לשמש כמעין "תעודת כבוד" ומזכרת אישית לילד, שאותה יוכל להראות לחברים ולבני המשפחה אם ירצה.

המחברת איריס שופמן היא בוגרת לימודי פסיכולוגיה וספרות באוניברסיטת תל-אביב, מאמנת אישית ואם לארבעה. היא כתבה את הספר כדי לעזור לאחד מילדיה שהיה מאושפז בבית חולים עד להחלמתו.

מחיר: 68.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.