ספר לכל - רכש מוסדות

קליפת תפוח זהב
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-20591
נושאים: ספרות נוער
תאריך יציאה: 2/2009
תיאור:
הוצאה חדשה ומיוחדת הכוללת שלושה סיפורים מאת ש"י עגנון: מאויב לאוהב, מעשה העז וקליפת תפוח זהב.
הספר יוצא לאור בלוויית איורים צבעוניים מאת האמנית לי קורצווייל. הסיפורים מובאים כאן בניקוד מלא ולצדם הערות המבארות את שפתו של ש"י עגנון ואת ביטוייו המיוחדים,השאובים ממקורות היהדות ומיסודות השפה, אשר לא תמיד נהירים לקורא בן זמננו.
הוצאה חדשה ומיוחדת הכוללת שלושה סיפורים מאת ש"י עגנון:

מאויב לאוהב – אדם רוצה לבנות לו אוהל; בא הרוח ומעיף הכול. הוא ממשיך במאמציו ובונה לו צריף; בא הרוח ומפיל את הצריף. לבסוף הוא בונה לו בית אבן בנוי לתלפיות. הרוח בא לבקרו כאורח.

מעשה העז – מעשה בנער שיצא בעקבות העז שלו עד שהגיע לארץ לא נודעת. באוזנה של העז הוא תחב פתק, שבו הוא מבקש מאביו ללכת בעקבות העז עד שיגיע לארץ־ישראל. האם ימצא האב את הפתק, והאם ילך בעקבות העז?

קליפת תפוח זהב – סאטירה חברתית משעשעת על קליפת תפוח זהב שהושלכה ברשות הרבים. בציבור מתעוררת מחלוקת בשאלה מי האחראי לפינוי הפסולת. המספר מנסה לסלק את הקליפה. השוטר, נציג הרשות, מאשים אותו בזיהום העיר.

הספר יוצא לאור בלוויית איורים צבעוניים מאת האמנית לי קורצווייל. הסיפורים מובאים כאן בניקוד מלא, ולצדם הערות המבארות את שפתו של ש"י עגנון ואת ביטוייו המיוחדים, השאובים ממקורות היהדות ומיסודות השפה, אשר לא תמיד נהירים לקורא בן זמננו. ההערות שופכות אור על הטקסט ותורמות להבנה מעמיקה יותר של הסיפורים; הן חושפות ומגלות יותר מכפי הנראה לעין.


מחיר: 68.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.