ספר לכל - רכש מוסדות

הסיפור העצוב שלא ייאמן על ארנדירה
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-13105
תאריך יציאה: 3/2008
תיאור:


הנובלה העצובה על ארנדירה התמה, שראשיתה באפיזודה חולפת מ"מאה שנים של בדידות", וששת הסיפורים המלווים אותה - מתלכדים בספר לכלל גילוי אמנותי נוסף בסיפורת הצרופה של גבריאל גארסיה מארקס.
דמיונו הקסום של מחבר "מאה שנים של בדידות" מפליג בספר זה לגלות עולמות אחרים, מיוחדים במינם, כאשר ברקע מציאות החיים בקולומביה מולדתו.
הנושאים והמקומות העולים בסיפורים. מתארים את הבדידות הפיסית, את הניוון הרוחני ואת הסבל, האופייני באיזור החוף האטלנטי המבודד של קולומביה. אך למרות ההתייחסות הריאליסטית לארץ הולדתו, הרי לעתים משתלט הדמיון על מציאות החיים השוממים ועל כוחות ההגיון ויוצר מציאות סמלית ססגונית, העוזרת לקעקע את הדברים המוחלטים ואת המיתוסים המקובלים.
עם פרסום "מאה שנים של בדידות" היה גבריאל גארסיה מארקס לסופר המפורסם ביותר בכל הארצות הדוברות ספרדית, ותורגם כמעט לכל השפות שבהן ספרות כתובה.
מארקס נולד בקולומביה ב1928-. ספרו הראשון "העלווה" הופיע בבוגוטה ב1955-. אחריו הופיעו הספרים: "אין לקולונל מי שיכתוב אליו"; "קבורתה של האמא הגדולה" ; "השעה הרעה"; "סיפור של טבוע ו"מאה שנים של בדידות", שהיה לגולת הכותרת של יצירתו.


מחיר: 59.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.