ספר לכל - רכש מוסדות

נשף הדמים של הרוזנת מרגיט
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10632
תאריך יציאה: 9/2016
תיאור:
יום אחד מגלה סשה בתיאני, עיתונאי שוויצרי ממוצא הונגרי, שדודתו הייתה מעורבת באחד הפשעים המחרידים ביותר של הנאצים בשלהי מלחמת העולם השנייה. בעודו חוקר את סיפורה הוא נתקל בסוד משפחתי אפל.

החקירה מובילה את המחבר אל קורותיו של נשף אימים שערכה דודתו בתקופת המלחמה בעיירה האוסטרית רכניץ, אל ספת פסיכואנליזה אפופת עשן מקטרת ואל ביתה בבואנוס איירס של ניצולת שואה הונגרייה שהיו לה קשרים עם משפחתו בטרם נלקחה לאושוויץ. באמצעות יומנים אישיים שכתבה סבתו נחשפת אט-אט תמונה מזעזעת של תמיכת המשפחה במשטר הנאצי. מסעו המטלטל לגילוי האמת משנה לנצח את האופן שבו הוא רואה את משפחתו ואת עצמו.

האם הדורות הקודמים מטביעים את חותמם על דרך חיינו? ספרו של בתיאני מגולל סיפור משפחתי יוצא דופן ואקטואלי, מבט אישי והיסטורי של צעיר שוויצרי על מרכז אירופה שנעלם לכאורה, ועם זאת דיוקן פסיכולוגי של דורו.

סשה בתיאני, יליד 1973 למד סוציולוגיה בציריך ובמדריד, היה עורך העיתון "נוֹיֶה ציריכֶר צַייטוּנג, ומ 2010 עבד במגזין טאגֶס אנצַייגֶר" והרצה בבית הספר השוויצרי לעיתונות. מאז 2015 הוא חי עם משפחתו בוושינגטון ומשמש כתב לענייני פוליטיקה וחברה בעיתונים שונים.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.