ספר לכל - רכש מוסדות

לדבר על מין עם ילדינו
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10503
תאריך יציאה: 11/2016
מספר עמודים: 236
תיאור:

לדבר על מין עם ילדינו "משב רוח מרענן בנושא טעון מאוד. כל הכבוד, אל ורנקיו!"
ד"ר כריסטיאן נורת'רופ,מחברת גופה של אישה, תבונתה של אישה.

כשאנו נדרשים לדבר על מין עם ילדינו אנו נאלמים דום. אך ילדינו מדברים - ומתבוננים ולומדים - על מין מדי יום. הם יודעים על מין יותר ממה שאתם חושבים, אבל פחות ממה שהם חושבים שהם יודעים. למרבה הצער התמונות והסרטונים שהם רואים באינטרנט, והמסרים שהם מקבלים, בדרך כלל בעייתיים ומציגים השקפה מעוּותת על מִגדר ועל פעילות מינית.

החינוך המיני הנפוץ בבתי הספר - המציג את יחסי המין והשלכותיהם כדבר מסוכן - רק מחריף את המצב. בני הנוער נותרים חסרי ידע בסיסי הנדרש כדי לקבל החלטות מבוססות, דיבורים על מה שאסור לעשות אינם מספקים הדרכה ליצירת חיי מין מוצלחים ומאושרים. איך נוכל לעזור לילדינו להצליח לייסד מערכות יחסים המבוססות על אמון, אינטימיות ועונג?

בספר פונה אל ורנקיו להורים בשפה קלילה, ברורה ומלאת הומור. הוא מספק עצות מעשיות המבהירות להם איך לשוחח עם ילדיהם, וכך לעזור להם לפתח מיניות בריאה ולצאת אל העולם כשהם בטוחים בעצמם.

אַל וֶרנַקיו הוא מורה לחינוך מיני שמלמד בתיכון בפנסילבניה מעל עשרים שנה, בעל תואר שני בחינוך למיניות האדם, מעביר סדנאות והרצאות ברחבי ארצות הברית ובעל הבלוג For Goodness Sex. הופיע ב EDT וזכה למיליוני צופים.


מחיר: 85.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.