ספר לכל - רכש מוסדות

לרזות ללא מאמץ
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10501
תאריך יציאה: 3/2016
תיאור:
הדיאטה הטובה ביותר היא זו שאינך יודע שאתה עושה.

לרזות ללא מאמץ מבוסס על עיקרון בסיסי: קל יותר לרזות בעזרת עיצוב נכון של הסביבה מאשר בעזרת כוח הרצון. קל יותר לשנות את סביבת האכילה שלנו מאשר את התודעה.

הספר ממליץ על פעולות פשוטות וקלות שעלינו לנקוט בחמישה מקומות שמציבים לנו “מלכודות“ בכל הקשור לאכילה: ביתנו, המסעדות האהובות עלינו, הסופרמרקט, מקום העבודה ובית הספר. ברגע שנערוך את השינויים הנכונים בסביבת האכילה שלנו, נתחיל לרזות בלי להתאמץ ובלי לחשוב על כך. הספר מראה איך כל אחד יכול להפחית בשליש את כמות המזון שהוא אוכל בבית; איך מסעדות יכולות להגדיל את רווחיהן אם ימכרו חצאי מנות; איך סופרמרקטים יכולים להכפיל את מכירת הפירות והירקות; ואיך בתי ספר יכולים לעודד את התלמידים לבחור בתפוח ולא בעוגייה.

בהתבסס על 25 שנות מחקר מוכיח המחבר בקלילות ובהומור כי אין צורך בכישורים מיוחדים כדי לבצע את השינויים האלה, וכי פעולות קטנות – שעלותן אפסית או זעירה – יכולות לחולל מהפכות גדולות.

איורים, תרשימים ושאלונים – המתבססים על המחקרים החדשניים ביותר – מסייעים לנו להתבונן על סביבתנו במבט חדש, ולבחור בדרך הקלה, המהירה והטבעית ביותר להרזיה.

בריאן ונסינק הוא פסיכולוג מזון אמריקני ופרופסור המנהל מעבדת מחקר באוניברסיטת קורנל. ב- 2007 שימש כמנכ“ל המחלקה במשרד החקלאות המפרסמת את הנחיות התזונה הרשמיות של ארצות הברית. כתב כמה ספרים ומאות מאמרים בתחום הפסיכולוגיה של המז

מחיר: 99.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.