ספר לכל - רכש מוסדות

כתמי לידה
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10491
תאריך יציאה: 3/2009
מספר עמודים: 264
תיאור:
השנה היא שנת 2004. סול בן השש, ילד מפונק שגר בקליפורניה, עסוק בחיפוש גסויות באינטרנט. סול מקיים מערכת יחסים מיוחדת במינה עם נקודת החן שלו, הזהה לזו של אביו, של סבתו ושל סבתא רבּתא אֶרה. לאחר ניתוח כושל להסרת הנגע מגופו של סול יוצאת המשפחה למינכן כדי להתחקות אחר עברה של אֶרה; היסטוריה של ימים אפלים ורמזים מסתוריים אופפים את הביקור הזה. סודה של המשפחה נחשף בהדרגה באמצעות שורת מונולוגים מפי הדמויות הקודמות בשושלת, בהיותם ילדים צעירים — האב רנדל, סבתא סאדי וסבתא רבּתא אֶרה — המספרים את סיפורם האישי ובתוך כך זורים אור על חייהן של שאר הדמויות.

כתמי לידה הוא דיוקן אינטימי מרגש של ילדים והורים בני משפחה אחת בת ארבעה דורות, סיפור המסופר מן ההווה אל העבר ונודד מקליפורניה לניו–יורק, מחיפה לטורונטו ולמינכן. דרך עיניים ילדיוֹת, בלשון רגישה ובוחנת של מספרת אפית מוכשרת מצליחה יוסטון לתאר כיצד אירועי העבר מעיבים על חייהם של גיבורי הספר לדורותיהם.

ננסי יוסטון נולדה בקנדה וחיה בפריז. היא פרסמה כמה רומנים ומסות, שעליהם זכתה בפרס גונקור ובפרס הקוראות של המגזין "אֶל." כתמי לידה נמכר ב 400,000 עותקים בצרפת בלבד, תורגם ל– 18 שפות וזכה בפרס פְּרי פֶמינהָ לשנת 2006.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.