ספר לכל - רכש מוסדות

יפן המסורתית (חדש)
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10458
נושאים: כללי, הסטוריה
תאריך יציאה: 4/2010
תיאור:
מיהם היפנים? איך התגבשה תפיסת עולמם הדתית והרוחנית? איך התפתחו אמנויות הציור, הארכיטקטורה והתאטרון של יפן? מה היו הערכים, המוסדות ודרכי ההתנהגות, שהכשירו את יפן לקלוט את הציוויליזציה המערבית, מבלי לאבד את זהותה התרבותית? על שאלות אלה ואחרות עונה הספר הזה, הראשון בשפה העברית, על ההיסטוריה והתרבות של יפן מאז ראשיתה ועד פתיחתה למערב באמצע המאה התשע־עשרה.
מיהם היפנים? איך התגבשה תפיסת עולמם הדתית והרוחנית? איך התפתחו אמנויות הציור, הארכיטקטורה והתאטרון של יפן? כיצד נוצרו בה הרומן הראשון בהיסטוריה והשירים הקצרים ביותר בעולם? מיהם הסמוראים ואיך הם השפיעו על אורחות החיים של יפן? מהי תרבות הזן? מה זה שוגון, נינג'ה וגיישה? מה היו הערכים, המוסדות ודרכי ההתנהגות, שהכשירו את יפן לקלוט את הציוויליזציה המערבית, מבלי לאבד את זהותה התרבותית? על שאלות אלה ואחרות עונה הספר הזה, הראשון בשפה העברית, על ההיסטוריה והתרבות של יפן.
יפן המסורתית מספר את סיפורה המופלא של יפן מאז ראשיתה ועד פתיחתה למערב באמצע המאה התשע־עשרה.
מהדורה מתוקנת ומורחבת.


פרופ' בן־עמי שילוני מלמד את תולדות יפן באוניברסיטה העברית בירושלים מאז 1971, והתפרסם בעולם בספריו על יפן. בשנת 2000 זכה שילוני ב"עיטור כוכב הזהב והכסף של מסדר האוצר הקדוש" מטעם קיסר יפן, כאות הוקרה על תרומתו להפצת התרבות היפנית בישראל.


מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.