ספר לכל - רכש מוסדות

ויטה
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10299
תאריך יציאה: 7/2009
מספר עמודים: 348
תיאור:
דיאמנטה בן השתים־עשרה וויטה בת התשע מגיעים אל עיר ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מכפר איטלקי עני ונידח. בין שני הילדים, הסובלים מרעב ומהתעללויות, פורחת אהבת נעורים. יחד הם מגלים את משמעותן של אותיות האלף-בית ומתוודעים לכוחם של הפיתוי והמוות, הבגידה והנאמנות.
רומן צבעוני, מרגש ופנטסטי, הנקרא בנשימה עצורה ומבוסס על סיפור אמיתי. דיאמנטה בן השתים־עשרה וויטה בת התשע מגיעים אל עיר ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מכפר איטלקי עני ונידח. בפנסיון כאוטי בגטו האיטלקי בדאון־טאון מחכים להם אניאלו – אביה של ויטה, לנה פילגשו, רוקו – מנהיג כנופיית היד השחורה, קוקה־קולה – אחיה של ויטה, צ'יקיטו – ילד רחוב קבצן ויתום, ובראש וראשונה אמריקה.
בין שני הילדים, הסובלים מרעב ומהתעללויות, פורחת אהבת נעורים. יחד הם מגלים את משמעותן של אותיות האלף־בית ומתוודעים לכוחם של הפיתוי והמוות, הבגידה והנאמנות.
על רקע ניו־יורק המתעתעת, העלובה והזוהרת של תחילת המאה העשרים ינסה דיאמנטה להרוויח את לחמו כמוכר עיתונים, כסמרטוטר וכנער מים. ויטה, שניחנה ביכולת מסתורית והרסנית להזיז חפצים ממקומם באמצעות כוח רצונה, תתפור פרחים מלאכותיים, תהיה פילגש של גנגסטר ותמכור נשיקות, מילים ובתים שאינם קיימים. שניהם יאמינו שהם מתקדמים אל עבר האושר.
בכישרון מופלא טוותה המחברת סיפור יוצא דופן בעוצמתו: מר וכואב, מצחיק ומוזר, מלא יופי ואכזריות. סיפורה של משפחה אחת, שהוא גם סיפורו של כל מי שמחפש אחר האושר.

מלניה ג' מאצוקו נולדה ברומא ב1966־. ויטה הוא רב־מכר עולמי.


מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.