ספר לכל - רכש מוסדות

עיונים באונקלוס
הוצאה: גפן
מספר קטלוגי: 351-229644
נושאים: ספרי עיון
תאריך יציאה: 5/2014
תיאור:
בראשם של כל אלפי התרגומים לתורה עומד תרגום אונקלוס, תרגום ארמי שחובר לפני יותר מאלף ושש מאות שנה. חכמי התלמוד מבטיחים שהלימוד המעשיר של "שניים מקרא ואחד תרגום (אונקלוס)" יזכה את הלומד באריכות ימים.

ברוח זו, שניים מוותיקי מלמדי המקרא וחוקריה, הרב ד"ר ישראל דרייזין והרב ד"ר שמחה מ´ וגנר (ז"ל), פרסמו בהוצאת "גפן" סדרת ספרים בת חמישה כרכים בשם: Onkelos on the Torah Undersanding the Bible Text. ספרים אלו מכילים תרגום לאנגלית של תרגום זה, ובנוסף פירוש רציף ומקיף לתרגום. יצירה מקורית זו הנגישה את תרגום אונקלוס הארמי לקהל דוברי אנגלית בפעם הראשונה.

כעת הרבנים וגנר ודרייזין ממשיכים בעבודתם ומגישים את תרגום אונקלוס לקהל דובר עברית. ספר זה, "ﬠיונים באונקלוס: המתרגם הגדול לתורה", הוא תרגום לﬠברית של הספר Understanding Onkelos: The Greatest Bible Translator אשר יצא בארה"ב בשנה 2012 בהוצאת ׳׳תרגום׳׳ָ ספר זה הוא כרך נלווה לסדרת ספריהם ﬠל התרגום ומתמקד במתודיקה של המתרגם ומפרש כיצד הוא התייחס לתיאורי האל המופיﬠים במקרא (במיוחד התיאורים המאנישים), לדימויים שלילײם של אבות האומה הישראלית, לביטויים מקראיים סתומים ולﬠוד נושאים רבים. ספר וה מﬠמיק את הבנת הקורא בדברי התורה, ברוח חכמי התלמוד והפוסקים שכה הﬠריכו תרגום ארמי זה.

מחיר: 100.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.