ספר לכל - רכש מוסדות

גן עדן כאן ועכשיו
הוצאה: אופוס
מספר קטלוגי: 348-10005
נושאים: ספרי עיון
תאריך יציאה: 8/2017
תיאור:
לאחר שעברה חוויית סף-מוות וחלקה איתנו את סיפורה ברב המכר של "הניו יורק טיימס", "מתה להיות אני", אניטה מורג'ני מכירה היטב את האמיתות הקיימות המקובלות על רובנו. הראייה הבהירה שזכתה בה הובילה אותה להבנה מעמיקה יותר, להבנת הייעוד שלשמו נולדה.

חלק מהאמת הזאת חייב אותה לבחון את המיתוסים התרבותיים המושרשים בחיי היומיום שלנו. מיתוסים אלה, העוברים מדור לדור, נמצאים בכל מקום ומשפיעים על כל היבט של חיינו. מיתוסים תרבותיים, מהאמונה שאנו קוצרים את מה שאנו זורעים ועד לרעיון שעלינו לחשוב תמיד בצורה חיובית, נתפסים פעמים רבות כאמיתות, ואיש אינו מערער על כך. מורג'ני קובעת שהגיעה העת לפקפק בהם, כדי לעזור לנו להגיע לאני האותנטי והמודע שלנו.

מורג'ני חוקרת את המיתוסים הנפוצים האלה כפי שהם קיימים בעולם האמיתי ומציגה דוגמאות מחייה היא, החושפות את השקר שמתחת לפני השטח. אם נשתחרר מהציפיות המקובעות הללו נוכל לפרוץ נתיב כן שיוביל אותנו לחיים כפי שאנו אמורים לחיותם.



אניטה מורג'ני היא מחברת רב המכר "מתה להיות אני" (שיצא לאור באופוס). הספר מתאר את מאבקה בסרטן, שנמשך כמעט ארבע שנים, בסופו עברה בשנת 2006 חוויית סף-מוות מרגשת ומרתקת ששינתה את השקפתה על החיים מן הקצה אל הקצה. הספר, שהגיע לרשימת רבי המכר של "הניו יורק טיימס"' כשבועיים אחרי שראה אור ונשאר שם תשעה שבועות, תורגם מאז ליותר מארבעים וחמש שפות ונמכר ביותר ממיליון עותקים ברחבי העולם. בפברואר 2015 קנתה חברת ההפקה סקוט פרי, בבעלותו של המפיק הנודע רידלי סקוט, את הזכויות להפיכתו של "מתה להיות אני" לסרט באורך מלא.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.