ספר לכל - רכש מוסדות

הלוחש לאשמים
הוצאה: מסדה
מספר קטלוגי: 33-115789
תאריך יציאה: 1/2017
תיאור:
מטרת הספר, ומכאן גם שמו, היא לסייע (ללחוש) לאנשים אשמים, להקל על נטל רגשות האשמה ואף להפוך אותם לכוח מניע לצמיחה. כדי להתמודד עם אשמה יש להבין כיצד היא פועלת, להבחין בין אשמה בריאה לאשמה מזיקה ולסייע לאלה עם אשמה מזיקה להפוך אותה לבריאה. ידע הוא כוח המוביל לשליטה וללקיחת אחריות, ואם הקורא ידע יותר על אשמה תהיה לו יכולת גבוהה לזהות את האשמה בתוכו ולהתמודד עמה בחוכמה.
לספר יש גם מטרה חשובה נוספת והיא להקל את רגשות האשמה של אהובינו, בעיקר כאשר הם "מתפרקים" מנטל האשמה וקשה להם להתרומם לבד. מתברר כי האופן בו האדם מתמודד עם אשמתו הפנימית מהווה מראה לדרך בה הוא רואה את אשמתם של האחרים. הגיוני לטעון כי הבנה של העצמי בתחום האשמה תעלה את רמתו של אותו אדם ביחס להבנה ולאמפתיה כלפי אשמתו ובושתו של האחר. יחס נכון ובריא לעצמנו הוא תנאי לאהבה, לסובלנות ולהתנהגות בחוכמה כלפי אחרים.
קהל היעד של הספר הוא רחב מאוד. בראש ובראשונה יכולים להסתייע בו אנשי המקצוע: חוקרים, מטפלים וסטודנטים, העוסקים באנשים הכלואים ברגשות אשמה. מכיוון שכולנו עטופים במידה זו או אחרת ברגשות אשמה יכול כל קורא להתחבר לרעיונות רבים בספר ולמנף אותם עבור עצמו, כמו גם עבור אלה הסובבים אותו והזקוקים לסיוע. אני מקווה שהספר יסייע לאנשים לצאת ממשברים בכוחות עצמם ולשפר את סיכוייהם לצמוח.

מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.