ספר לכל - רכש מוסדות

מבצע קציצה
הוצאה: עם עובד
מספר קטלוגי: 32-21380
נושאים: הסטוריה
תאריך יציאה: 11/2010
תיאור:
בבוקר אחד, באפריל 1943, מצא דייג סרדינים ספרדי גופה צפה סמוך לחוף, ושרשרת האירועים שחולל גילוי זה שינתה את מהלכה של מלחמת העולם השנייה.

"מבצע קציצה" היה ללא ספק תרגיל ההונאה המוצלח והמוזר ביותר בתולדות המלחמה. הוא הוליך שולל את ראשי הביון הגרמני, והציל את חייהם של אלפי חיילים; המבצע נבדל מכל סיפורי הסוכנים החשאיים בעובדה אחת יסודית ומהותית: "הסוכן" שהפעיל את המבצע היה אדם מת. תפקידו היה לשכנע את ראשי הצבא בגרמניה כי כוחות בעלות הברית מתכוונים לפלוש לאירופה דרך יוון, ולא דרך סיציליה.

גלריה רחבה ונכבדה של דמויות ודמויות משנה, כמה מהן מסתוריות ועתירות דמיון, כמה מהן מוזרות ואפופות סוד, ובראשן קצין חיל אוויר אקצנטרי ועורך דין יהודי, טוותה והוציאה אל הפועל את מעשה התרמית הגדול.

בן מקינטייר, מחברם של רבי-מכר וספרי עלילות ריגול נודעים ומוערכים, ארג מסכת מופלאה וקסומה, והשתמש לצורך זה במאגר גדול של מסמכים פרטיים, ספרי זיכרונות, יומנים וחמר תיעודי מארכיוני M15 וסוכנות המודיעין של הצי הבריטי שנחשפו בשנים האחרונות. התוצאה היא ספר עלילה מרתק ומופלא.



"מעולה, חקור בשקידה ומסופר להפליא, משעשע עד מאוד, ולעתים אף מרגש"

ג'ון לה-קארה.



"אם אתה מחפש מותחן ריגול מעולה, אני בהחלט ממליץ בחום על ספר זה"

דיילי אקספרס.


"לכל מי שמתעניין במלחמת עולם השנייה, בריגול, בעלילות רומנטיות, בסיפורי ההונאה ובנעשה בחדרים הנסתרים של המוח האנושי, יקשה עלי מאוד להגזים בהמלצתי על ספר זה"

מייל און סנדיי


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.