ספר לכל - רכש מוסדות

סידור אישי
מחבר: יובל חנן
הוצאה: עם עובד
מספר קטלוגי: 32-21300
תאריך יציאה: 9/2009
תיאור:
מסע יצירה בן כעשר שנים של המלחין והזמר חנן יובל הסתיים בפרויקט המיוחד סידור אישי: תקליטור הכולל 16 שירים ואלבום מהודר המביא את נוסח השירים, כשאליהם נלווים טקסטים מן הספרות, השירה ועוד, וכן חומרים חזותיים מגוונים. סידור אישי הוא ניסיון של יובל לבחון את החיבור שלו לזהות היהודית מזוויות וכיוונים שונים, דרך יצירות שלו ושל אחרים ממהלך השנים, וכאלה שנכתבו במיוחד לפרויקט זה.



בשנת תש"ס, 2000, התבקשתי לערוך ולהפיק מופע מוזיקלי בשם "מסע אישי יהודי" במסגרת הפסטיבל ללימודי היהדות בכפר בלום. החלטתי לעשות מעשה והלחנתי לחן משלי לקדיש. זו הייתה ההתחלה לתוכנית שלמה, בה קיבצתי יצירות שלי, לצד כאלה הבאות מהמסורת היהודית ואף מתרבויות זרות.

עם סיום ההקלטות הגעתי להבנה שהעבודה הגיעה רק למחצית הדרך. רציתי אז להוסיף עוד נדבך למוזיקה, לפתוח חלונות לעוד עולמות. כך נולד הספר. כל שיר קיבל מבוא אישי, ולצידו תוספות שונות במלל ובתמונה. הקשר של כל אלה לשירים הוא קשר תרבותי, רגשי ואסוציאטיבי, שלי ושל חברים טובים שהסתייעתי בהם. אני מקווה שהסידור האישי השלם שלי, הספר והתקליטור, יהיה כפרפרזה על שירו של יהודה עמיחי, שהלחנתי לפני שנים: שניהם ביחד וכל אחד לחוד.

מחיר: 124.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.