ספר לכל - רכש מוסדות

נהר הדם
מחבר: בוצר טים
הוצאה: עם עובד
מספר קטלוגי: 32-21297
נושאים: מסעות
תאריך יציאה: 11/2009
תיאור:
לטים בוצ´ר, כתב "הדיילי טלגרף", היה חלום. הוא החליט לצאת למסע הרפתקני של אלפי קילומטרים באחד האזורים הקשים והמסוכנים בעולם. בוצ´ר רצה לשחזר את מסעו של סטנלי, גם הוא כתב של "הטלגרף", לאורך נהר הקונגו האגדי במערב אפריקה. חלומו של בוצ´ר נהפך במהרה לאובססיה, כולם הזהירו אותו מפני הסכנות. רבים טענו בתוקף שמדובר במסע בלתי-אפשרי בארץ טרופית מוכת מחלות, רעב, מלחמות אזרחים, טרור, שחיתות ואפילו קניבליזם. ולמרות האזהרות יצא בוצ´ר בשנת 2004, בתום כמה שנות תחקיר והכנות, לגדת אגם טנגנייקה והחל במסעו מערבה, לאורך נתיבו של הנהר העצום.

נהר הדם – מסע אל לבה השבור של אפריקה הוא סיפורו של מסע בלתי-אפשרי בארץ שבה הקדמה צועדת לאחור, שבה הסב מספר לנכדיו על הימים שהיה אפשר לנסוע בהם ברכבת, לפני שמסילת הברזל קרסה ונחסמה. בוצ´ר חצה את היערות הטרופיים בעזרת אופנוע, סירה וכלי רכב שונים אחרים. מסעו התנהל בשבילי יער, בדרכי עפר, על פני גשרים מתמוטטים בארץ הרוסה. הוא נעזר באנשי ארגוני הסיוע הפועלים במערב אפריקה, באנשי האו"ם, במיסיונרים, במיליונרים שמפעילים מכרות למתכות יקרות ובגמד שמקדם את זכויות הננסים בקונגו.

סיפורו המרתק של המסע ההרפתקני והמסוכן הזה מאפשר לקורא להכיר ארץ ענקית, לא מוכרת כמעט לחלוטין לאנשי המערב, שהסבל של תושביה נמשך כבר מאות שנים וסופו עדיין לא נראה באופק. סיפור מסעו של בוצ´ר מאפשר לנו להציץ אל אפריקה הנסתרת, הדוויה, שאנשיה מתחננים למעט הכרה ועזרה.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.