ספר לכל - רכש מוסדות

יסודות הסוציולוגיה
הוצאה: עם עובד
מספר קטלוגי: 32-11997
תאריך יציאה: 6/2009
תיאור:
ספר זה עורך הכרות ראשונית עם הסוציולוגיה. תוך כדי סקירת מחקרים שונים הוא מאפשר הכרת מושגי יסוד כגון: תרבות וסמלים, נורמות ותפקידים, חיברות, סטייה, ארגונים ובירוקרטיות, רבדים, מעמדות, כוח ועוד. כן הוא מקנה את צורת החשיבה הסוציולוגית תוך הצגת עושרם של חיי החברה והתרבות.

הספר משלב בתוכו גישה מבנית הבודקת כיצד צורות חברתיות שונות משפיעות על התנהגותם של בני אדם, עם גישה תהליכית הרואה צורות חברתיות כתופעות הצומחות ומשתנות מתוך פעילויות גומלין אנושיות.

הספר מציג את זוית הראייה הסוציולוגית ואת המסורת הסוציולוגית, ופרק שלם מוקדש לגישות ותיאוריות סוציולוגיות כלליות. הספר מקב את הקורא לסוציולוגיה הישראלית והוא עשיר בדוגמאות מחיי היום-יום בישראל. מתאים לסטודנט, לתלמיד ולקהל הרחב.

יונתן שפירא הוא פרופסור בחוגים לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ומדע המדינה באוניברסיטת תל אביב. היה ראש החוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, דקאן הפקולטה למדעי החברה ויו"ר האגודה הסוציולגית הישראלית. פירסם ספרים ומאמרים בסוציולוגיה פוליטית. אורי בן-אליעזר הוא מורה לסוציולגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת תל-אביב. משלים עתה את עבודת הדוקטור באוניברסיטה זו. פירסם מאמרים בתחום מחקרו.

מחיר: 63.24 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.