ספר לכל - רכש מוסדות

בחזרה מטואיצ'י - עטיפת הסרט
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14257
תאריך יציאה: 2/2018
מספר עמודים: 349
תיאור:

הם היו ארבעה שיצאו לג׳ונגל הבוליביאני: קארל, עבריין אוסטרי שהתחזה לגיאולוג, מרקוס השוויצרי, קווין האמריקני ויוסי גינסברג, צעיר ישראלי מרמת גן שיצא לטיול הגדול לדרום אמריקה. שנה קודם לכן הוא עבד באלסקה כדי לחסוך כסף למסע, עבד בעבודות מזדמנות בניו יורק, התגנב לאוניית שעשועים בפוארטו ריקו והגיע כנוסע סמוי לאיי הבתולה. את ונצואלה וקולומביה חצה בטרמפים, ובג׳ונגל של אקוודור התארח אצל שבט אינדיאנים. בפרו הוא פגש את מרקוס ויחד נסעו לבוליביה, שם נפגשו עם קווין ועם קארל.
הימים שלאחר כניסתם לג׳ונגל היו מסמרי שיער, וכשגבר הרעב נאלצו לאכול קופים. כעבור זמן מה התפרקה החבורה. יוסי וקווין המשיכו לבדם, ואז קרה האסון — קווין זינק למים, נסחף הצידה והצליח להימלט מהמפל הגועש, ואילו יוסי נסחף עם הרפסודה לכיוון המפל והתחיל במסע המוות. שלושה שבועות הוא שהה לבדו בג׳ונגל, מיטלטל בין תקווה לייאוש, נאבק ברעב, בנחשים, בנמרים
ובנמלים טורפות.
מאז ראה אור לראשונה הפך בחזרה מטואיצ׳י, סיפור הישרדותו המופלא של יוסי גינסברג בלב האמזונס, לספר חובה בקרב הטיילים הישראלים ואולי לידוע ביותר בספרי הז׳אנר התרמילאי. הוא תורגם לשש שפות, ראה אור ב־15 מדינות והפך לרב־מכר בינלאומי.
בחזרה מטואיצ׳י עובד לסרט עלילתי בהפקה אמריקנית־אוסטרלית, שעולה על המסכים בימים אלה.


מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.