ספר לכל - רכש מוסדות

בית גולדן
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14251
תאריך יציאה: 2/2020
מספר עמודים: 413
תרגום
תיאור:

אפוס אמריקאי מודרני המתרחש על רקע הנוף של הפוליטיקה והתרבות העכשוויות

ביום השבעתו של ברק אובמה, עובר מיליארדר אניגמטי מארצות ניכר לגור בפנינה האדריכלית של "הגנים" – קהילה סגורה בגריניץ' וילג', ניו יורק. השכונה היא בועה בתוך בועה, והדיירים מסתקרנים מיידית מהשכן החדש האקסצנטרי וממשפחתו. לצד השם הלא סביר שלו, המבטא הבלתי מזוהה וניחוח הסכנה שאין לטעות בו, נירו גולדן מביא עמו את שלושת בניו הבוגרים: פטיה — אגורפוב ואלכוהוליסט, מתבודד מבריק ומיוסר; אפּוּ – אמן רב־תעוזה,

טורף־כול מינית ורוחנית, מפורסם ברחבי עשרים גושי בניינים; ודי — בן עשרים ושתיים, התינוק של המשפחה, שצופן סוד נפיץ אפילו מפני עצמו. אין אמא, אין רעיה; לפחות לא עד שווסיליסה, גולה רוסית חלקלקה, לוכדת את נירו בעשור השמיני לחייו והופכת להיות המלכה שלצדו — מלכה המשתוקקת ליורש.

המדריך שלנו לעולמם של בני משפחת גולדן הוא השכן שלהם רֶנֶה, קולנוען צעיר שתוך כדי עריכת תחקיר לסרט עליהם, עושה את דרכו בחנופה לתוך ביתם. הילת המסתורין האופפת אותם מושכת אותו להסתבך באופן בלתי נמנע במריבות שלהם, בבגידות שלהם, ולא פחות מכך בפשעים שלהם. בינתיים, כמו בדיחה גרועה, נבל קומיקס מסוים פוצח במסע בחירות וולגרי לנשיאות, שהופך את ניו יורק על פניה.


מחיר: 98.00 ₪
סוג כריכה: כריכה רכה

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.