ספר לכל - רכש מוסדות

האורקל הנסתר-גורלו של אפולו 1
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14177
תאריך יציאה: 8/2016
תיאור:
מי שמחפש סכנה, לעולם לא יתקשה למצוא אותה."
כולם רבים עם ההורים שלהם, ולפעמים אפילו חוטפים עונש קטן. לא רציני, נכון? כן, בתנאי שההורים שלכם הם בני אדם...
כשאפולו מרגיז את אבא שלו, זאוס מלך האלים, הוא מקבל עונש לא מהעולם הזה. כי איך מענישים אל? הופכים אותו לבן אנוש! חלש ומבולבל הוא נוחת בעיר ניו יורק בדמות נער מתבגר, ועכשיו, בלי כוחות־על ובלי חיי נצח, הוא חייב לשרוד בעיר הגדולה. אבל לאפולו יש אויבים רבים מהעבר — אלים, מפלצות וגם אנשים — שרק חיכו להזדמנות להיפטר ממנו ובדרך לכבוש את העולם. אפולו חייב להודות — הוא זקוק לעזרה, והוא יודע איפה למצוא אותה — אי־שם במחנה החצויים...
האורקל הנסתר הוא הספר הראשון בסדרה גורלו של אפולו, שמחזירה אותנו לעולמם של פרסי ג'קסון וחבריו, בהרפתקה מותחת ומצחיקה עם הגיבור הכי אנושי שאֵל מהאולימפוס יכול להיות.
עוד סדרות מיתולוגיות של ריק ריירדן: פרסי ג'קסון והאולימפיים, גיבורי האולימפוס, משפחת קיין והאלים המצריים, מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד.

אפולו על הגוף האנושי:
"לעולם לא אבין איך אתם, בני התמותה, מסוגלים לעמוד בזה. אתם חיים את כל חייכם לכודים בשק של בשר, בלי לדעת תענוגות פשוטים, כמו החלפת צורה ליונק דבש או התפוגגות לאור טהור."
אפולו על יוון העתיקה והעת המודרנית:
"הכול היה טוב יותר ביוון העתיקה! טוב, חוץ מכמה שיפורים קטנים של בני האדם בעת המודרנית – האינטרנט, קרואסון השוקולד, תוחלת החיים."
אפולו על חצויים:
"אנחנו האלים תמיד מחזיקים בהישג יד כמה חצויים חזקים ומנוסים, למקרה שיהיה צורך באנשים להשליך לקרב, לשלוח למסעות חיפוש מסוכנים או להטיל עליהם לנקות לנו את הטוגות."
נאום המוטיבציה הקבוע של אפולו:
"אתה מהמם ואנשים אוהבים אותך!"

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.