ספר לכל - רכש מוסדות

לדעת אהבה
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14158
תאריך יציאה: 11/2016
מספר עמודים: 285
תיאור:
כבר שנים שלא חשבה על יובי, חבר הילדות היחיד שלה. אבל כשמתברר לה שאביו נפטר, היא מחליטה להגיע לשבעה כדי להביע את תנחומיה ואולי גם לספק את סקרנותה באשר לגבר שהפך להיות. בשנים הארוכות שחלפו מאז נפרדו דרכיהם היא נישאה, ועכשיו יש לה ילד קטן, אבל בלבה היא עדיין ילדה בודדה.
יובי כמעט לא מזהה את טל. הוא עסוק בניסיונות להתחמק מאמו השתלטנית ולמצוא זמן לכאוב את מותו של אביו האהוב. יש לו גרושה מרירה ושתי בנות שהיא מונעת ממנו לראות, וכל מה שהוא רוצה זה להטביע את יגונו בגופה הצעיר והמתוח של דניאלה, חברתה של אחותו המעורערת.
הפגישה בין השניים ומותו של האב פותחים תיבת פנדורה של סודות, שייחשפו במשך שבעה ימים של אבל, אובדן ושיכרון חושים. בין טל ויובי ניצתת כמכת ברק משיכה שאין להתנגד לה, המעניקה לשניהם הזדמנות שנייה, מסעירה ומאיימת כאחת.
בשפה קולחת, נגישה וריאליסטית מצליחה דריה מעוז לעורר בקוראיה הזדהוּת עזה ולסחוף אותם לתוך סיפור שגם בפניו, כמו בפני תשוקתם של טל ויובי, אי־אפשר לעמוד.
לדעת אהבה הוא ספרה השישי והרומן הרביעי של הסופרת והאנתרופולוגית דריה מעוז. ספריה: "ואיה קון דיוס — תעלומה קולומביאנית", "בית היולדות", "הורות ללא מסכות" ורבי־המכר "הודו תאהב אותי" ו"זוגיות: מדריך למשתמש".

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.