ספר לכל - רכש מוסדות

עדיין אופטימיים - אמנים מציירים דודו גבע
מחבר: פרבר צחי
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14123
תאריך יציאה: 2/2015
תיאור:
במשך שלושה עשורים ברא דודו גבע, בעל היד הווירטואוזית והלשון החדה כתער, דמויות שהיו לאיקונות תרבותיות. יוסף הפקיד, אהלן וסהלן, וכמובן, הברווז – כולם שירטטו את חיינו בקווים מהירים, חושפניים, מדויקים ומצחיקים מאוד-מאוד. בפשטות מתעתעת הוא השכיל להבליט את המגוחך שבבנאלי, ואת הנשגב שבמגוחך.
גבע הסוער ומשולח הרסן היה לא רק קריקטוריסט ואמן קומיקס שפעל כמעט לבדו בעיתונות הישראלית, אלא גם אביהם הרוחני ומורה דרך לדורות של יוצרים שבאו בעקבותיו ושניזונו מחזונו האמנותי הייחודי והפרוע.
במלאות עשור לפטירתו, קיבץ האוצר צחי פרבר 120 אמנים ישראלים בתערוכת מחווה ליוצר דגול והצדעה לדמויותיו הבלתי נשכחות. הספר עדיין אופטימיים – אמנים מציירים דודו גבע מקבץ כ-70 עבודות מתוך תערוכה זו, לצד מסות וראיונות המבקשים לשפוך אור על דמותו של גבע ולהציע קריאה חדשה ביצירותיו.

צחי פרבר הוא מאייר, קריקטוריסט, אמן קומיקס ומרצה בבצלאל, במכון טכנולוגי חולון ובמוסדות אקדמיים נוספים. עבודת הגמר שלו בבצלאל היתה הבסיס לעיצובן של דמויות החרצופים הזכורות לטוב. בשנת 2008 אצר את תערוכתו הראשונה במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, חולון.

מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.